Announcement

Collapse
No announcement yet.

een week zonder muziek.??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kan altijd oortjes is een kwestie van t draadje door je lange mouw en je mouw tegen je oor houden tijdens die saaie uitleg, zo ben ik mijn schooltijd wel doorgekomen.

Een week zonder muziek is lastig overal zit muziek in auto, pc, films en series, reclames in de supermarkt hoor je muziek etc. zonder kunnen zou wel lukken alleen maakt de wereld het onmogelijk.

Comment

Jij snapt hem.:D

Comment

Een week zonder muziek, dat is eh.. geen top2000 ;)

Comment

2 uur zonder muziek word ik al ziek...:o

Comment

een week zonder muziek is als een maand zonder eten

Comment

En een maand zonder eten is je dood:P

Comment

1 week zonder muziek dus ook:-)

Comment

Geen probleem voor mij. Dan ga ik gewoon de natuur in met mijn camera's, of veel motorrijden afgewisseld door rc helivliegen. Ik heb een radio in mijn hoofd zitten en die kan je niet wegnemen. Ik wil zelfs zo af en toe (uren lang) totale stilte om me heen. Juist om mijn "eigen radio" beter te horen. Niet zelden zit ik urenlang in stilte op de Waddenzee. Dan hoor je de geluiden van de natuur. Dat werkt weer inspirerend voor mijn synthesizer sounds. Maar ik denk dat elke muziekant die zijn eigen muziek en klanken maakt dit heeft.
                  Last edited by JPSholland; Wednesday-05-01-2011, 15:23.

Comment

met jannes wil ik het ook nog wel volhouden.:D

ik denk niet dat je me dan mee wil maken als ik een week geen muziek gehad heb:p.

Comment

een week zonder muziek... tsja zal het niet weten heb het nog nooit geprobeerd, maar het is ook onmogelijk.

Comment

op mijn werk kunnen we alleen classic rock en radio nl ontvangen.
                        dus dat killed mij gelijk al. (ik wil dance,dirty house,happy hardcore.)
                        dus dat houw ik niet eens een uur vol.

en een week zonder muziek.
                        dat is erg. net zo erg als nederlands talige muziek.

Comment

Working...
                        X