Announcement

Collapse
No announcement yet.

verjaardag's cadeau....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dj funkey View Post
    Maglite? Kabeltester?
    En dit?

Comment

staan op mijn lijstje!
      bedankt!

Comment

Een klein beetje gereedschap, rolmaat, handige tools voor een roady etc.

Comment

dat heb ik altijd bij me, mijn vader is ten slotte timmerman/bouwvakker, en hij heeft een rijdende schuur, alles wat je in een schuur vindt, zit ook in zijn bus!

Comment

Da's altijd handig! Misschien een stel wielen voor onder een case?

Comment

ik heb een best compacte/kleine case die makkelijk te tillen is.....
              ik weet het, je bent lang bezig met een cadeau voor mij!

Comment

Ff tussendoor, wat heb je allemaal al staan, maakt het zoeken wat makkelijker:)

Comment

speigelbol, 4 led parren, laser, meer licht, meer licht, 2x mengpaneel, 19'' cd speler, 2x draadloze microfoon, scanmaster, versterker, 10 boxen, veel speakon kabels, veel dmx kabels, 2x flightcase, rijdende schuur met inhoud XD, laptop, harde schijf, dat is het zo ongeveer

Comment

Ok, en wat heb je op het lijstje staan (dat bedoelde ik eigenlijk in 1ste instantie, maar dit is ook handig:))

Comment

ok, MP3 E2, reloop play, setje kabelbinders, laptop stand, en bax-shop cadeaucard.

EDIT: heeft iemand ervaring met een goede laptop stand? of welke raden jullie aan, ik dacht aan deze
                      Last edited by debbbbbree; Sunday-26-12-2010, 22:54.

Comment

Kabeltester is genoemd, net als de spanningsmeter en nog een aantal dingen, hoef je dit echt niet te hebben of zit dit al in de bus van je pa?

Comment

heb ik denk ik niet echt nodig

Comment

.
                            Last edited by debbbbbree; Sunday-26-12-2010, 23:47.

Comment

Gaffa tape. Nooit genoeg gaffa tape.

Comment

Originally posted by debbbbbree View Post
                                ik download muziek via itunes. ik wil nu ook die MP3 E2, want ik heb ruim 500GB aan muziek op mijn (externe) harde schijf staan, en ik zie het niet zitten om dat allemaal op cd's te zetten.
                                ruim 500 gb? dat zijn 50.000 nummers... je wilt niet gaan zeggen dat je 50.000 euro hebt weggelecht voor je muziek...

Comment

Working...
                                X