Announcement

Collapse
No announcement yet.

Old bax-shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Old bax-shop

Google bestaat 10 jaar en daarom hebben ze iets leuks bedacht. Je kan kijken in het google index hoe het er 10 jaar geleden uitzag.

linkje bax

Lache man :lol: ! Ik kwam laatst deze site ook nog tegen op internet archive. Best geinig. Ik heb ook nog steeds de uitnodiging van Robert in mijn postvak van de opening van de showroom aan de Poldermanstraat.
    11 feb. 2005 dat is al best lang geleden :D .

Ik geloof dat de buurvrouw toen iets minder blij met ons was. Samen met robert en een aantal anderen stonden we om beurten achter de DJ booth, maar helaas kwam er een paar keer een politieagent ons gezelschap houden :( .

Comment

Prachtig :lol:

Kan me nog wel herinneren dat ik toen 1 van de broers bezopen in de keuken heb terug gevonden :P

Comment

Nu maar hopen dat ze dat hebben afgeleerd :D

Comment

Toch wel een geweldige prestatie wat bax in zo'n korte tijd voor elkaar heeft gekregen. Petje af hoor heren.

Comment

Dankzij jullie zijn we zo kunnen groeien, thanks boys!

Comment

Hoelang duurde het trouwens voor dat je kon pinnen in de Bax-shop? Duurde best even volgens mij.

Waarschijnlijk heeft de Rabo om de hoek dat wel gemerkt als er weer iemand dikke aankopen ging doen bij Bax.

Comment

Bij de verbouwing in het oude pand hebben we geloof ik nog niet meteen een pinapparaat aangeschaft. Het eerste apparaat dat we in de winkel hadden was zo een vreselijk PinLinQ ding dat vaker een storing had dan dat ie werkte :roll: gelukkig zaten we toen 200 meter van de Rabobank...

Nu werkt alles wel ontzettend snel ;)

Comment

Ik weet inderdaad nog wel dat die pinlinq bijna een vliegles door het pand heeft gehad toen ik een keer wilde pinnen, ik denk dat het jochanan was die hem toen zo zat was. Hij kon zich toen nog net inhouden :)

Comment

Hehe, ja hadden we allemaal veel last van. Geloof dat ie ook ritueel is verbrand :-D

Comment

Working...
                    X