Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagdromen op internet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

idd :wink:

Comment

Het schiet al op ..... :( :cry:

Comment

Ja ik zie het! maar hoe mix je nu??

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
          Ja ik zie het! maar hoe mix je nu??
          Uhh, ff niet !

Comment

Originally posted by DJDyno
            Uhh, ff niet !
            Hoe hou je dat vol, als ik 2 dagen niet achter me knopjes heb staan pielen word ik gek 8O

Comment

Ik heb mijn draaitafels wel strak ingebouwd maar k heb geen last van overslaan met trillingen hoor...

Comment

Overslaan van je plaat? Feedback op je naald? Doordreunen?

Kan ik maar 1 tip geven; Sendeer ongeveer 25 eurie aan Freefloat's!!!
                Geen discussie mogelijk, ze doen gewoon hun werk en je kan er nog mee meppen ook ;) !! :P

Comment

Originally posted by DJCASE
                  Uhh, ff niet !
                  Hoe hou je dat vol, als ik 2 dagen niet achter me knopjes heb staan pielen word ik gek 8O
                  Ja je bent niet de enige ik vindt het super als ik mag draaien bij disco van de camping!

Comment

Originally posted by DJCASE
                    Uhh, ff niet !
                    Uhh, mijn vriendin heeft ook knopjes ................... :D

Comment

Originally posted by djtnox
                      Overslaan van je plaat? Feedback op je naald? Doordreunen?

Kan ik maar 1 tip geven; Sendeer ongeveer 25 eurie aan Freefloat's!!!
                      Geen discussie mogelijk, ze doen gewoon hun werk en je kan er nog mee meppen ook ;) !! :P
                      niet met je eens

je vergeet dat het muziek zo hard kan staan dat de naald gaat "oemen" rondzingen dus

Comment

Die (boeken)kast die je op mijn foto's ziet, komt ook bij de IKEA vandaan. Perfect voor platen!!
                        Lijkt me lastig bepaalde platen terug te vinden of heb je ze gesorteerd op label?
                        Probeer nu maar eens een bepaalde plaat terug te vinden :wink:

Comment

Misschien staan de planken genummerd en heeft hij ze in een database gezet (misschien een tip voor iemand?).

Comment

Originally posted by EJAY
                            Die (boeken)kast die je op mijn foto's ziet, komt ook bij de IKEA vandaan. Perfect voor platen!!
                            Lijkt me lastig bepaalde platen terug te vinden of heb je ze gesorteerd op label?
                            Probeer nu maar eens een bepaalde plaat terug te vinden :wink:
                            Ik heb inderdaad al mijn platen genummerd, en staan op mijn pc in een programma (Music Collector). Ze staan op nummervolgorde in mijn kast (nummer 001 staat links onderin tot 2060 rechts boven). Op mijn site staan ze ook op nummervolgorde, dit is trouwens ook de volgorde van kopen. Tot slot heb ik, als back-up, alles ook nog in een map opgeschreven, voor het geval mijn harddisk het begeeft.

:oops:

Comment

Hallow!! we leven in de 21e eeuw! wij hebben tegenwoordig CD-RW!

en tapejes, CD-R, floppy's en meer ;)

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                                Hallow!! we leven in de 21e eeuw! wij hebben tegenwoordig CD-RW!

en tapejes, CD-R, floppy's en meer ;)
                                Ja, leuk, maar er is nog steeds niet bekend hoe lang die CD-R's en zo meegaan. Dus als back-up hou ik nog lekker die map erbij. (maar de jeugd van nu gelooft waarschijnlijk niet meer in de vertrouwde pennen en schriften, als het niet digitaal kan, dán maar helemaal niet!!)

Comment

Working...
                                X