Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagdromen op internet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn booth zit zoals het laatste plaatje in elkaar, werkt goed en extra stevig uiteraard!

Comment

Zo moet het bij mij er ook in komen te zitten...

Comment

ik heb me die ikea kast ook gehaald
        150 euro in de aanbieding wel een maatje groter
        relax ding man

Comment

Wessel, ik raad je sterk aan om dat ding niet zo te maken. En wel om een aantal redenen:

* Je wil verder als drive in. Je zult dus steeds verder gaan uitbreiden en veranderen waardoor apparatuur niet meer in die kist past.

*Niet flexibel: steeds die draaitafels meesjouwen terwijl je ze meestal niet nodig hebt.

Belangrijkste reden: even rekenen:

2 draaitafels > 22 kg
          DJX 700 > 4 kg
          CD-speler > 3/4 kg
          Eq > 1 kg
          Licht > 1 kg
          versterker > 25 kg? (uitgaande van gemiddeld gewicht PA-versterker)

Dan zit je zonder hout, kabels, beslag, etc dus al op zo'n 60 kilo! Om dat te dragen heb je stevig hout nodig, en de nodige versterking in en op de hoeken. Dus het totaal gewicht zal gauw rond de 75 kg zitten! En dat is niet goed voor je rug :cry: :cry: :cry:

Misschien is dit wat voor jou:

Voor je cd-speler + mixer + evt licht : http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...iew.asp?i=5603

En voor je versterker met eq : http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...iew.asp?i=5576

Draaitafels heb je nog niet en kun je voorlopig ook nog niet betalen als ik zo links en rechts tussen de regels door lees, dus daar hoef je nog geen rekening mee te houden. Die kunnen altijd nog in een losse case.

Die zwarte met carpet beklede kisten zijn natuurlijke geen professionele flightcases maar voor jouw gebruik prima. En zodra je meer klussen krijgt kun je je ook vast wel wat betere cases veroorloven :wink:

Comment

Wat foto's van mijn inrichting:

Inhoud is niet meer geheel actueel, maar het gaat om de case

Comment

Lijkt me ook wel een goed plan wessel :wink:

We kunnen altijd een tafel meenemen om alles op te zetten... :wink:

Comment

misschien een idee, ipv een tafel:

2 schragen / bokken (of hoe je ze ook wil noemen)
                +
                een tafelblad, scheelt behoorlijk wat ruimte bij het vervoeren.

Comment

of een tafel waar je de poten af kan schroefen :wink:

dat is wat steviger....

Comment

Zo'n camping tafeltje?? Staat nu achter mij ook alles op :oops:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                      Wessel, ik raad je sterk aan om dat ding niet zo te maken. En wel om een aantal redenen.....
                      Ben ik met T-Nuzz eens, mijn booth is van MDF, en als ik vanaf hier thuis moet verkassen naar een feestje is dat echt niet leuk, kan ik je verzekeren. Hij is hier op m'n kamer mooi, maar als ik ergens moet draaien probeer ik er altijd voor te zorgen dat er op de plaats waar ik moet zijn apparatuur is (hoewel eigen apparatuur toch 'lekkerder' draait). Het is inderdaad wat T-Nuzz schetst niet fijn om het om de haverklap te gaan verkassen met 65-75 kilo onder je armen...

Comment

Mijn plan (nu):

Ben van gedachten veranderd, het is nu:

deze: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...iew.asp?i=5603 voor mijn cd-speler en mixer en misschien licht als het past.

En voor mijn versterker en EQ en als het licht niet in de andere case past bouw ik zelf een case (omdat mijn versterker een rare vorm heeft is niet 19 inch)

Moet het nog ff overleggen met m'n pa (is hier de bouwfreak in huis en is zelf ook DJ geweest!)

:?: En wat vinden jullie hiervan?? :?:

Comment

Dat heb ik je op msn al vertelt :wink:

Eindelijk word je verstandig :lol:

Comment

Originally posted by DJCASE
                            Dat heb ik je op msn al vertelt :wink:

Eindelijk word je verstandig :lol:

Yupz! veel verschillende dingen en daar heb ik toen een keus uitgemaakt en natuurlijk thanks to T-Nuzz!

Nog Bedankt he T-Nuzz!

Comment

Nog even een opmerking:

En voor mijn versterker en EQ en als het licht niet in de andere case past bouw ik zelf een case (omdat mijn versterker een rare vorm heeft is niet 19 inch)
                              Hoe lang denk je die nog te gebruiken voordat je wel overstapt op 19"? Ik zou gewoon een 19" case maken en de versterker daarop aanpassen door bijv.zoiets te maken: http://www.shop.bax-shop.nl/bax-shop...il.aspx?ID=774

Comment

Die dingen helpen niet echt :(

M'n versterker is groter dan 19 inch (dacht ik)

Comment

Working...
                                X