Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nostalgische apparatuur-topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nostalgische apparatuur-topic

Omdat er toch vraag naar is zal ik zelf het topic wel openen. ;)

Het is wel de bedoeling dat je alleen apparatuur post die je ook zelf in je bezit hebt. Anders wordt het alleen maar een waslijst van alles wat er maar op de markt was vroeger.

Verder ben je vrij om te posten. Mengtafels, speakers, retro lichteffecten, oude DJ-setjes, de allereerste lichtcomputer, noem het maar op. Zorg alleen wel dat het ook echt retro is, na 1999 vind ik het geen nostalgie. ;)

Topicstarter trapt af:

DJM 500 + 2x CDJ 500
    Bouwjaar 1994 en 1995

Nuff said.

Comment

DOD R831 graphic equalizer

Comment

Denk dat die binnenkort op de vuilstort ligt.

Comment

Blijft een stuk roest, euh... nostalgie...
          Last edited by StijnS; Sunday-23-01-2011, 02:32.

Comment

dan kan ik hier foto's van mijn hele set posten:p

Comment

Originally posted by StijnS View Post

Blijft een stuk roest, euh... nostalgie...
              Nergens om, maar gaat het om die monitor? Dat ding op de voorgrond lijkt mij nog geen 6 jaar oud.

Bij de weg, hoe krijg ik een foto in mijn post?
              Last edited by JPSholland; Wednesday-26-01-2011, 01:31.

Comment

Foto's in je post doe je door middel van de link te pakken (www.blablablabla.nl/foto23465423.jpg) en daar [ img] en [/ img] omheen te zetten.
                Wanneer je de post van StijnS quote zie je die tags ook terug. (Maar dan niet op versturen klikken. :D)

Comment

Die Ventura, nog geen 6 jaar oud? Droom even verder... Dat ding is ouder dan sommige forumleden... ;-)
                  Maar hij ziet er nog best goed uit voor z'n leeftijd. Altijd in de case vervoerd... (de case valt van mizerie uit mekaar)
                  Ding draait intern op een 386, gebruikt 1,44" disketjes voor dataopslag...
                  De 386 wordt enkel gebruikt voor het beeld op de monitor op te bouwen, dmx wordt gegenereerd door een andere processor. (Jawel hoor, een Dual core lichttafel! :D)
                  Verder bezit ie features waar sommige showtec tafeltjes jaloers op mogen zijn!
                  Spijtig genoeg zit er ook een "crash at random" feature in..:mad:
                  Last edited by StijnS; Friday-28-01-2011, 16:55.

Comment

Kom ik ook nog wat tegen in een fotoalbum, mijn oude kamer:

Die draaitafels waren van Lenco met slipmatten van Hotsound, ja ja.
                    Mixer weet ik niet meer.
                    Dit zat allemaal in een op maat gemaakt (drive in) meubel.
                    Op de achtergrond tapedecks voor opname en het maken van loopjes, dat was nog eens knippen en plakken. :D
                    Wat je niet ziet een versterker en een echo apparaat van Dynacord ingebouwd. In de Dynacord liep een eindloosbandje.

Nog een stukje nostalgie:
                    Mijn neefje van 14 is met DJ'en begonnen, laatst mocht hij even op mijn (nieuwe) tt's draaien en zag toen 12" platen waar ik nieuw nog € 10,00 voor had betaald, zijn mond viel open.... wat een bedrag voor één track.

Comment

WAUW..

Cool speelgoed op de achtergrond!! :cool:

Comment

Working...
                      X