Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mooiste vrouwelijke DJ (Foto's!!!!)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ra_ver
    Mooi en nuttig stuk T'Nox. Bedankt! :) Ik denk dat ik hier wel iets aan heb. Sommige dingen liggen natuurlijk voor de hand, maar dit benadrukt het erg goed met voorbeelden.
    Hier sluit ik me helemaal bij aan (net of ik dit nu al nodig zo uhebben :roll: ) maar goed, ik weet bijna zeker dat ik hier wel wat aan zou kunnen hebben in een eventuele latere carriere ;) 8)

(Behoorlijke lap tekst btw 8O nice work)

Comment

Lap tekst?? Je moet me eensbezig zien als ik echt dronken ben!!!
      Nee geintje hoor. Hope It's usefull!

Comment

Originally posted by djtnox
        ik kreeg zelfs het aanbod om hoofd-DJ van die club te worden. En daar beging ik mijn eerste grote fout; ik dacht dat ik nog niet klaar voor was en heb bedankt voor de eer....

Mocht je ooit zo'n aanbod krijgen; TAKE IT!!!! Het zou wel eens je enige kans kunnen zijn.
        Hier wil ik even op wijzen. Tnox zegt het zelf al: Als je een kans krijgt aangeboden: Niet twijfelen of je goed genoeg bent, of dat je er klaar voor bent. Aanpakken! Gewoon meteen ja zeggen. Diegene die je dat aanbod doet, is namelijk er wel van overtuigd dat je het kan, en die kunnen dat vaak beter inschatten dan jezelf, die worstelt met de gebruikelijke twijfels.

Zelf heb ik altijd elke kans gegrepen die ik kreeg, en er het beste van proberen te maken, en daar heb ik geen spijt van gehad. Momenteel zit mijn DJ carierre nog steeds in de lift. Het kan elke dag over zijn, dus grijp elke kans die je krijgt.

Tnox: kan je niet beter proberen bij een club of disco binnen te komen? Nu ken ik de drive inn wereld voor geen meter, maar ikzelf heb het idee dat dat niet de plek is om een DJ naam op te bouwen. Dat kan ik heel goed mis hebben, dan kan je dit verder negeren, maar ik heb het idee dat het via de clubs beter gaat. Draaiervaring heb je genoeg, dus het zou toch moeten lukken me dunkt.

Comment

mooi verhaal nox maar dat je zo'n aanbod gewijgerd hebt 8O die had ik met 5 handen gepakt

Comment

Dan zal je eerst nog wat hulp moeten inschakelen voor die 3 andere handen ;)

(of gewoon een etalagepop meenemen :roll:

Comment

Re: Tips en ervaringen voor beginners.

[quote="king of the beat"]
              Originally posted by DjMcPat

2. Begin met cd's , lekker goedkoop.

Ben ik het niet helemaal mee eens!!! :?
              Kijk als je nu op vinyl leert draaien kun je ook op cd draaien!!
              maar ik weet niet of dat andersom ook zo werkt!!
              Want een draaitafel werkt tog heel even anders dan een cd speler.
              Qua handelen bedoel ik he.
              b.v. van mengpanelen kloppen beatcounters meestal niet en op draaitafels zitten deze vaak niet, op cd spelers vaak wel. tenminste mijn ervaring.
              (al vind ik dat je gewoon zonder beatcounter moet kunnen draaien, die moet in je hoofd zitten :D ) en Scratchen etc etc....
              Dan ben ik ook niet egt op de hoogte van cd spelers dus misschien heb ik het mis
              En ja tenzij die cd spelers hebt die op een draaitafel lijken met zo'n nep plaat erop die je dan gebruikt, al ik weet niet of dit wel zo lekker werkt.
              en is nogal duur he!!
              Ik houdt het lekker bij vinyl.

Dus mijn tip zou zijn begin met vinyl

Greeettzzzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Ik weet nog iets goedkopers, INTERNET, helaas zijn niet alle songs goeie kwaliteit, daarom luister ik eerst altijd, ik ben nu al een tijdje aan het kloten op zolder met mijn geluidsinstallatie, maar klopt ut nou dat een mengtafeltje ertussen meer geluid oplevert?
              ik heb het nl. zo:

Bron(PC)
              |
              Mengtafeltje
              |
              Versterker
              |
              Boxen

Comment

Ik let niet zo op de legaalheid van de muziek, ik doe dit niet voor beroep ofzow :P
                maar ik draai gewoon wat nr's bij feestjes enzo, 's avonds na school of 's weekend's.
                waarom lult iedereen eigenlijk dat je cd's enzo moet gebruiken, wat is er mis aan gedownloade muziek?

Comment

maar klopt ut nou dat een mengtafeltje ertussen meer geluid oplevert?
                  Nope, idee is dat je juist kunt afwisselen tussen danwel mixen met meerdere "bronnen".

waarom lult iedereen eigenlijk dat je cd's enzo moet gebruiken, wat is er mis aan gedownloade muziek?
                  Het zijn inderdaad illegale bestanden. Tegenwoordig zie je af en toe nog een plaatje voorbij komen waar iemand zorg aan heeft besteed en die wil daar graag wat aan verdienen. En dat gaat dus niet lukken wanneer jochies zoals jij alleen maar gekopieerde cd's en bestandjes draaien die je op een regenachtige woensdagmiddag gedownload hebt.

En verder google eens rond, genoeg over te vinden bij Stichting Brein, Buma-Stemra, etc

Comment

Originally posted by jeroen-2005
                    Ik let niet zo op de legaalheid van de muziek, ik doe dit niet voor beroep ofzow :P
                    maar ik draai gewoon wat nr's bij feestjes enzo, 's avonds na school of 's weekend's.
                    Wat je dus juist wel zou moeten doen.

Ok, ik gebruik ook voornamelijk illegale cd's maar ik ben daar ook niet trots op ofzo, het is veel leuker om gewoon de echte cd te hebben. En bovendien heeft de artiest in kwestie er dan ook nog wat aan (zoals T-nuzz al zei)

Dus probeer aub niet zo vreselijk stoer te doen over illegale muziek, want dat is het absoluut niet!

Comment

Hmm... het is een blijft tegen de wet hea.... Zometeen heb je stichting BREIN achter je aan en dan heb jij een boete van tegen de 100.000 euro... Ik was ook zo... maar ga nu toch steeds meer legaal kopen/downloaden. Maar ik heb nogsteeds heel wat illegale cd's..

Comment

Legale downloads zijn nog steeds alleen voor THUISgebruik....

Comment

tenzij je zo'n licentie aanvraagt.. maar dat is nogal veel werk ;)

CD's werkt t best

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                            Legale downloads zijn nog steeds alleen voor THUISgebruik....
                            Oh, dat wist ik niet... :)

Comment

Re: Tips en ervaringen voor beginners.

Ik weet nog iets goedkopers, INTERNET, helaas zijn niet alle songs goeie kwaliteit, daarom luister ik eerst altijd, ik ben nu al een tijdje aan het kloten op zolder met mijn geluidsinstallatie, maar klopt ut nou dat een mengtafeltje ertussen meer geluid oplevert?
                              ik heb het nl. zo:

Bron(PC)
                              |
                              Mengtafeltje
                              |
                              Versterker
                              |
                              Boxen
                              Ben je er trots op ofzo dat je zo illegaal bezig bent ofzo? :? :roll:

Comment

ik probeer ook niet stoer te doen ofzow, maar het kost me gewoon veel te veel geld om echte cd's te kopen, dus ik begin met downloaden, en als ik geld verdien ga ik gewoon langzaam maar zeker over op legaal.

Comment

Working...
                                X