Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mooiste vrouwelijke DJ (Foto's!!!!)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die site die ik pas zag hier www.dance-tunes.com
    Dat zijn allemaal losse mp3tjes en het is legaal.

Ik vul liever een cd met muziek die ik allemaal ga gebruiken dan een cd die je koopt maar waar maar 2 goeie nummers opstaan.

Comment

• tja,

ik brand sindskort geen cd's meer, draai nu afentoe in (bekende) discotheek hier in de buurt. ben veel te bang dat ze gaan controleren.

ik koop wel hele cd's
      geen 1 avond sfeer is hetzelfde, dus soms wil je er andere muziek tussen donderen dan die JIJ goed vind,

Comment

• Vraagje.

Ik ben een allrounder en wil ook wel een demo maken.
        Zijn er hier apréski allrounders die mij hun demo kunnen sturen. kan ik een beetje kijken wat jullie nou doen.

Moet je persé een demo hebben?
        Een demo is een afspiegeling van de manier waarop IK draai.
        Tja, ik kan wel allerlei volledige achter elkaar plakken :(

Ervaring leert mij dat mensen het leuker vinden als je de plaat afdraait. dus ik mix nauwelijks.

Demo zinvol?

Comment

• Als er een feest is en er worden dj's gevraagd en ze kennen jou niet willen ze wel weten hoe je draait. Voor een club in de buurt moet je gewoon vragen of je een avondje mag proef draaien.

Comment

• Originally posted by DjMcPat
            Vraagje.

Ik ben een allrounder en wil ook wel een demo maken.
            Zijn er hier apréski allrounders die mij hun demo kunnen sturen. kan ik een beetje kijken wat jullie nou doen.
            Koop eens een ceedee van de Apres Ski Hut....geeft wel een redelijk idee wat de gemiddelde apres ski jay doet....

Originally posted by DjMcPat
            Moet je persé een demo hebben?
            Een demo is een afspiegeling van de manier waarop IK draai.
            Tja, ik kan wel allerlei volledige achter elkaar plakken :(
            Zelf vind ik een demo een volkomen waardeloos medium. Bedrijfsmatig krijg ik er soms wel 3 per week toegestuurd en de ervaring leert dat het gros prima een leuk ceedeetje in elkaar kan plakken (of erger nog....met Acid en dan roepen dat het live is) maar live er totaal niets van bakt. Het deejayen, en dat vooral allround of apres ski, is gericht op het contact met het publiek en platenkeus!

Ervaring leert mij dat mensen het leuker vinden als je de plaat afdraait. dus ik mix nauwelijks.
            Kan je net zo goed de barkeeper een Alcas computer geven.....als je dan toch niets toe te voegen hebt.....

Comment

• Edit Mod. Even je hele grote quote weggehaald.....

Het gaat inderdaad om het contact met het publiek. dat vind ik het aller aller leukste!

En het gaat inderdaad om platenkeus. Als ik en demo maak maar diegen die de boel moet beoordelen houdt net niet van nederlandstalig en meer van jaren 80. dan hang je misschien.

En ik hoor wel eens van mensen (als ik uitga) dat ze het vervelend vinden dat er iets anders door hun nummer wordt gedraaid.
              En ik kan er dan wel iets aan toevoegen want dat is nou juist wat een Alcas systeem niet kan.

Ik denk dat ik het liever op Auditie basis doe.

Ergens een uurtje draaien (gratis) als ze tevreden zijn dan kom ik een andere keer terug en dan kom ik langer.
              Wat vinden we van deze aanpak?
              Stephanie?

Comment

[Ik denk dat ik het liever op Auditie basis doe.

Ergens een uurtje draaien (gratis) als ze tevreden zijn dan kom ik een andere keer terug en dan kom ik langer.
                Wat vinden we van deze aanpak?
                Stephanie?
                Heel goed plan, op deze manier kan je laten zien wat je waard bent op het gebied van aanvoelen, platenkeus en of het klikt met de zaal.

Comment

• en wie betaald je muziek dan mcpat als je iedere keer gratis voor die tent staat te draaien? Zei staan wel hun drankjes te verkopen onder jou muziek dus je hebt recht op een deel van die omzet.

Comment

Ergens een uurtje draaien (gratis)

Comment

• Originally posted by dj_joey
                      en wie betaald je muziek dan mcpat als je iedere keer gratis voor die tent staat te draaien? Zei staan wel hun drankjes te verkopen onder jou muziek dus je hebt recht op een deel van die omzet.
                      Zoals post hierboven al zegt draai ik 1 uurtje.
                      Dat spreek ik van te voren af. zijn ze terveden dan kost het een X bedrag en ga ik zolang mogelijk door. (kan ook een uurbedrag zijn)
                      Bevalt het niet dan ben ik gewoon weg.

Je hebt ook vaak dat dj's de entree krijgen. en de zaak de omzet.

Comment

Originally posted by dj_joey
                        en wie betaald je muziek dan mcpat als je iedere keer gratis voor die tent staat te draaien? Zei staan wel hun drankjes te verkopen onder jou muziek dus je hebt recht op een deel van die omzet.
                        Zoals post hierboven al zegt draai ik 1 uurtje.
                        Dat spreek ik van te voren af. zijn ze terveden dan kost het een X bedrag en ga ik zolang mogelijk door. (kan ook een uurbedrag zijn)
                        Bevalt het niet dan ben ik gewoon weg.

Je hebt ook vaak dat DJ's de entree krijgen. en de zaak de omzet.
                        Ik verzin net terplekken hoe ik het zou doen :P

De kans dat die eigenaar me dan nog wegstuurd is heel klein.
                        In dat uur zorg ik gewoon dat het publiek lekker achter me staat.
                        Ik weg > publiek ook weg. :lol:

Comment

Oei.....die fout heb ik al heel veel dj's zien maken. Ze staan een tijdje in een vaste zaal, beginnen praatjes te krijgen dat zij verantwoordelijk zijn voor het succes (en dat zijn ze in veel gevallen trouwens ook!!) en gaan vervolgens eisen stellen bij de baas (loonsverhoging, deel van de omzet). En dan blijkt dat toch iedere keer weer......dj weg, publiek blijft en de nieuwe dj is de man!

Publiek is toch vaker trouw aan de zaak dan aan de dj.....en gaat pas weg als de nieuwe dj echt erbarmelijk slecht is.

Comment

• tenzij natuurlijk het publiek allemaal vriendjes van de DJ zijn ;)

Comment

• Originally posted by Stephanie!
                              Oei.....die fout heb ik al heel veel DJ's zien maken. Ze staan een tijdje in een vaste zaal, beginnen praatjes te krijgen dat zij verantwoordelijk zijn voor het succes (en dat zijn ze in veel gevallen trouwens ook!!) en gaan vervolgens eisen stellen bij de baas (loonsverhoging, deel van de omzet). En dan blijkt dat toch iedere keer weer......DJ weg, publiek blijft en de nieuwe DJ is de man!

Publiek is toch vaker trouw aan de zaak dan aan de DJ.....en gaat pas weg als de nieuwe DJ echt erbarmelijk slecht is.
                              Ik meende het ook niet....hoop het wel maar weet wel beter.
                              Maarja als je er eenmal staat is de kans klein dat ze je wegsturen (denk ik)

Comment

• Je kan beter dikke maatjes met de eigenaar blijven. Voor jou tien anderen, en er zijn er genoeg die leuk kunnen opleggen, en je plek kunnen bemachtigen als je praatjes krijgt. Mijn ervaring is dat je de meeste draaiplekken scoort als je niet al te hoog van de toren blaast. Een beetje hoog inzetten bij onderhandelingen is oke, maar je moet wel weten waar de grenzen liggen. En inderdaad: als je als DJ verwacht dat het publiek ook wegloopt als jij ook weg bent, dan ben je een beetje heel erg naief. De meeste mensen kan het werkelijk geen ene flikker schelen wie er draait, als er maar op zijn minst redelijk gedraaid wordt.

Comment

Working...
                                X