Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Grotendeels wel ja, maar soms kom je mensen tegen die ik toch liever niet achter de decks zie staan, hoe goed ze ook kunnen draaien, dan koop ik wel een mix-cd ;)
Heb je Tiësto's opening van de TMF awards wel is gezien ? Hij draaide één nummer maar stond als een mongool aan cd CDJ's te spinnen en als een idioot aan de potmeters van z'n DJM te klooien.
Trouwens heb ik vorig jaar DJ Jean en vele anderen wel is te gast gezien bij Jensen en dan zei hij: "hij gaat z'n nieuwe nummer doen" maar wat kan je er aan doen ?
Geef mij maar zo'n vrouw die echt kan draaien en die looks mag ze ook wel hebben opzich, maar als ik dj's zoals nikki belucci zie die zowat topless draaien zou ik ook als ik voor/na hun moest draaien de plaat "she's a ho!" draaien :D
Agja, iedereen doet het op zijn eigen manier toch? Het feit is alleen dat als ze over 2 jaar zwanger is dat ze een baantje op kantoor moet gaan zoeken omdat niemand d'r hangtieten nog wilt zien :wink:
Comment