Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mooiste vrouwelijke DJ (Foto's!!!!)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja eigenlijk wel ja :P
    Verder ken ik alleen deze nog:

Lisa Pin Up

Comment

• Die Ida is best wel lekker!
      Ik moet zeggen, Dana is wel dik geworden zeg!!

Comment

• Originally posted by Robert
        Blehh, ouwe heks..
        Dat zeg je vast omdat je de muziek niks vind Robert ;)

Ze ziet er niet uit, maar draaien kan ze wel (Als je de muziek leuk vind tenminste :lol: )

Comment

• Originally posted by NBeat
          maar draaien kan ze wel (Als je de muziek leuk vind tenminste :lol: )
          En daar draait het eigenlijk toch allemaal om? :D

Comment

• Grotendeels wel ja, maar soms kom je mensen tegen die ik toch liever niet achter de decks zie staan, hoe goed ze ook kunnen draaien, dan koop ik wel een mix-cd ;)

Comment

• Is dit Nikki altijd zo bloot? Dan heeft ze het vast er koud op openluchtfestivals in Nederland :P

Comment

• Ik zat zo iets ook al te denken

Comment

• Dikke PAR 64 in der nek en dan houd ze het wel warm denk ik :wink: ! Moet je geen LED parren pakken natuurlijk :P

Ik denk trouwens als ik die eerste foto van Nikki zie dat het nog best moeilijk draaien is als je continu je tepels wil blijven bedekken :twisted:

Comment

• Zou ze uberhaupt wel kunnen draaien? Hoorde over Ida Engberg dat ze gewoon stiekem een mix CD opzet, maargoed, met haar looks is haar dat vergeven :)

Comment

• Heb je Tiësto's opening van de TMF awards wel is gezien ? Hij draaide één nummer maar stond als een mongool aan cd CDJ's te spinnen en als een idioot aan de potmeters van z'n DJM te klooien.

Trouwens heb ik vorig jaar DJ Jean en vele anderen wel is te gast gezien bij Jensen en dan zei hij: "hij gaat z'n nieuwe nummer doen" maar wat kan je er aan doen ?

Comment

• DJ Jean bij Jensen had ik ook gezien ja... wat publiek d'r omheen and that's it. :?

Comment

• ahahaha beetje voor de show doen he :lol:

Comment

• Geef mij maar zo'n vrouw die echt kan draaien en die looks mag ze ook wel hebben opzich, maar als ik dj's zoals nikki belucci zie die zowat topless draaien zou ik ook als ik voor/na hun moest draaien de plaat "she's a ho!" draaien :D

Comment

• Agja, iedereen doet het op zijn eigen manier toch? Het feit is alleen dat als ze over 2 jaar zwanger is dat ze een baantje op kantoor moet gaan zoeken omdat niemand d'r hangtieten nog wilt zien :wink:

Comment

• Kan ze jou een beetje in helpen in de studio Ro 8)

Comment

Working...
                                X