ik zit nu op 7 :lol:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Leukste feest ooit
Collapse
X
-
Mijn keuze gaat naar Decibel 2008, vooral de laatste anderhalf uur bij de back2school-early rave stage (20:30 - 22:00) en het laatste uur (22:00 - 23:00) Decibel mainstage waren helemaal geweldig!
Ook heb ik me de rest van de dag bij de B2S Rookie - new talent stage erg vermaakt.
Om de hardcore4life en 1992 is 4 you! (oldschool) stages niet te vergeten, deze waren ook erg mooi!
De beste artiesten van de dag waren voor mij Paul Elstak, Charly Lownoise en Mental Theo.
Daarnaast heeft Glorification in Heinkenszand (Zeeland) en in Toro (Goes) een goede plek in de herinneringen, we gaan elk jaar met dezelfde groep en ondanks dat het zo 'kleinschalig' is vermaken we ons daar altijd prima :twisted:
Comment
-
Ben al vanaf jongs af aan druk bezig met draaien, tot aan 5-6 boekingen per weekend dus ben eigenlijk nog nooit echt naar feesten geweest om uit te gaan. Maar heb wel een hoop leuke feesten meegemaakt, toch de kleinere drukke feesten vind ik leuker dan een grote party van 50.000 man...
Comment
-
Tja, voor 50.000 man is het ook redelijk lastig om je aan je publiek aan te passen. Maar aan de andere kant, het publiek weet vantevoren redelijk wat hun te wachten staat en op basis daarvan komen bepaalde mensen wel en bepaalde mensen niet naar dit feest. (Zo zul je ook geen ouwe rocker vinden op Defqon, bij wijze van spreken. ;) )
Comment
-
Mysteryland was tot nu toe voor mij het meest spectaculaire feest om te bezoeken, op je 15e jaar het 15 jarig bestaan ervan te vieren is dubbel grappig maar ik heb het ook wel meer op de kleinere feestjes zoals Robert zei, het is wat meer bij mekaar en niet zo serieus dus iedereen doet soms lekker gezellig gek en dat kan leiden tot een zeer aangenamen sfeer!
Comment
-
Gisteren met een groepje vrienden naar de KokoRico in België geweest. Van tevoren reeds het nodige speurwerk gedaan op Youtube en hun website, en het sprak ons wel aan.
KokoRico staat er om bekend dat er waanzinnige shows worden gegeven, en daar is eigenlijk helemaal niets van gelogen :D Ze hebben zelfs een roterende truss-constructie, ook wel de LightSpider genoemd. Deze kan ook nog eens in delen omhoog en omlaag bewogen worden, wat een zeer vet effect geeft. Hierin hangen diverse vintage effecten, een legertje Martin scans & heads, ledtubes, blacklights en de nodige parren.
Hiernaast is er ook nog een complete scannermuur ingericht, waar ongeveer 65 scans hangen( :shock: ) in een matrix. Ook heel vet om te zien. ;)
Thema van gisteravond was Inferno, met daarbij de nodige vuur-specials. Hier heb ik zelf nog een filmpje van, maar de microfoon van mijn camera kon niet zo goed omgaan.
Hoe dan ook, dit was voor mij wel een heel vet feest :D
Comment
Comment