Die constructie van Time-Out lijkt inderdaad op die van KokoRico. Hoe dan ook, het blijft een wreed effect om die immense constructie op allerlei manieren te zien bewegen 8)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Leukste feest ooit
Collapse
X
-
Zeeeker weten is dat Tiesto in Concert 2003. (Bijv. dit fragment, of dit fragment, ) Heb al behoorlijk wat feesten bezocht in mijn nog prille leven maar zelden 35000 man zo uit hun dak zien gaan. Ook het stuk met Dinand van Kane was echt onvergetelijk, de avond bouwde perfect op en sloot gigantisch knallend af.
Niet normaal ook hoe Tijs genoot, die vrind heeft ook al aardig wat in z'n leven mogen meemaken maar heb ooit wel eens ergens gelezen dat de eerste keer Tiesto in Concert ook het mooiste optreden was waar hij heeft deelgenomen.
Echt dé avond waar ik nog best wat aan terugdenk, dit in tegenstelling tot de andere feesten waar ik ben geweest.
Comment
-
Ziet er heel vet uit ja, goeie classic die track ook. Heb hem nog ergens op vinyl liggen :P
Kan geloven dat dat voor Tiesto het mooiste was, dat heeft hem ook wel groot gemaakt denk ik, zijn solo concerten. Hoewel trance niet helemaal mijn muziek is zou ik toch graag nog een keer naar een solo concert willen van Tiesto of Armin van Buuren. Heb half jaar geleden echt heel de nacht naar Armin Only gekeken wat ze toen live uitzonden op zaterdagavond. De sfeer en de mensen lijken me stukken leuker dan op feesten als Dirty Dutch enzo, daar hangt altijd een beetje gespannen sfeertje van sletten, mooiboys, loverboys etc.
Comment
-
ik ben nu bij elke armin only geweest die in nederland gehouden is en er hangt idd een goed sfeertje.
wat ik alleen veel zag gebeuren dat ze links en rechts een zeker pilletje namen en naarmate de tijd verder ging ze alles steeds leuker begonnen te vinden.
ook zie je op armin only etc veel meer verschillende leeftijden (zelfs tot aan mensen in de 50). Wat ook helpt (denk ik) is dat de kaartjes rond de 60 euro zitten en die van dirty dutch etc een stuk lager liggen (20?), dan hou je ook wel redelijk de "etterbakjes" buiten door de hoge prijs
Comment
-
De agressie komt zelfs niet door de drugs ;) (Hooguit een combinatie van)
Agressie wordt meestal veroorzaakt door alcohol!
Ik heb het vaker meegemaakt dat mensen die wat verkeerde middelen op hebben er juist aardiger op worden, dan dat ik tanden voorbij heb zien vliegen.
Comment
Comment