Wel goed he eigenlijk dat zo'n kleine landje de beste DJ's heeft :roll:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
De ‘populairste’ dj hoeft niet de ‘beste’ dj te zijn
Collapse
X
-
Dat is toch geen nieuwtje? Ik vind zeker dat de top van de Nederlandse DJ's niet uit de beste DJ's bestaat maar uit de populairste. Uiteraard kunnen ze allemaal leuk draaien, maar vind 9 van de 10 grote namen echt absoluut niet speciaal en dan zeker niet als je er 2500 euro voor neer moet leggen.
Comment
-
Toch wel weer leuk om het volgende artikel te lezen.
'Tiësto beste dj ter wereld'
Uitgegeven: 5 januari 2009 14:43
Laatst gewijzigd: 5 januari 2009 16:11
LONDEN - Dj Tiësto is door het Britse tijdschrift Mixmag uitgeroepen tot de nummer één dj van 2008. Hij neemt het stokje over van zijn Nederlandse collega Armin van Buuren, die vorig jaar door het danceblad tot beste werd verkozen.
bekijk video
Tiësto, die eigenlijk Tijs Verwest heet, vindt de bekroning een hele eer. ''Het was een geweldig jaar vol hoogtepunten en ik wil graag iedereen die op me heeft gestemd bedanken voor hun support'', aldus de dj maandag.
De meest toonaangevende verkiezing voor beste dj van het jaar is die van een ander Brits tijdschrift, namelijk DJ Magazine.
Armin van Buuren
Tiësto is door de lezers van dat blad maar liefst drie keer op de eerste plaats gezet, van 2002 tot en met 2004. Afgelopen jaar stond Armin van Buuren op de hoogste positie.
Bron: nu.nl
Comment
-
Vind het alleen zo jammer dat deze 'beste DJ ter wereld'-verkiezingen alleen per land gehouden worden... kortom, in theorie kun je evenveel beste DJ's ter wereld hebben als dat er landen zijn. ;)
Hiernaast is er maar een klein deel van het Britse volk dat het blad leest, moeten deze lezers representatief staan voor de rest van Groot-Brittannië?
Verder wel leuk dat er de laatste jaren steeds Nederlandse DJ's tot de beste DJ worden uitgeroepen. Geeft Nederland wellicht eens een ander imago dan klompen, molens en geestverdovende middelen. :D
Comment
-
DJ Tiësto is net als Armin van Buuren zes keer genomineerd voor de International Dance Music Awards! In de categorieën: Best Artist, Best Global DJ, Best European DJ, Best Podcast, Best Full Length DJ Mix en Best Progressive Trance Track. Tiësto en Armin strijden in maar liefst vier dezelfde categorieën om de award.
bron: TMF.nl
Hoe flikt hij t toch
Comment
-
Vrijdag het boek van Armin van Buuren, Eén op één, gekocht.
Normaal lees ik echt noooit tenzij het voor school moet oid maar ik liep dus uit mezelf de boekenwinkel in en heb het boek alweer bijna uit.
Erg leuk boek en goede aanrader, dit is weer eens wat anders dan al die technische verhalen maar gewoon een persoonlijk verhaal hoe de nr. 1 dj van de wereld tot stand is gekomen en hoe hij het persoonlijk ervaart!
Comment
-
And againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.................. ....
Armin van Buuren beste dj van Europa
Armin van Buuren.De Nederlandse dj Armin van Buuren is bij de jaarlijkse International Dance Music Awards (IDMA) in Miami uitgeroepen tot beste Europese dj. Dat meldt de door hem opgezette platenmaatschappij Armada Music.
Prijzen
Naast beste Europese dj wist Van Buuren ook prijzen in de wacht te slepen voor zijn samenwerking met Sharon den Adel. Met het door de Within Temptation-zangeres ingezongen nummer 'In and out of love' won hij in de categorieën 'beste video' en 'beste progressieve house/trance plaat'. Zijn wekelijkse radioshow A State of Trance leverde hem de overwinning op in de categorie 'beste radio mix show dj'.
Beste dancelabel
In totaal haalde Van Buren met zijn platenmaatschappij zes prijzen binnen. Armada Music werd namelijk uitgeroepen tot 's werelds beste dancelabel. Ook dj Markus Schulz, die bij hem onder contract staat, viel in de prijzen. Hij geldt nu als beste Amerikaanse dj. (novum/dea)
bron: hln.be
Comment
Comment