Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruzie tussen Giel & Frits Spits

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruzie tussen Giel & Frits Spits

Laat ik ook weer eens een topic openen. Ben op zoek naar wat nieuwe muziek voor dansen als de foxtrot, cha cha cha, etc, etc. Voor bijv. bruiloften, etc

Alvast bedankt voor de reacties!

De laatste CD van Nouvelle Vague, allemaal jaren 80 nummers in latin american formaat. echt een aanrader.

Comment

Ik weet zelf niks van stijldansen maar op dat klassenfeest werd gevraagt of ik wat stijldans nummers wou draaien maar ik had geen ID wat voor nummers je dan moet draaien dus ff gevraagt en uiteindelijk kwammen we uit op Elvis Presley... :? Dus misschien dat het wat is...

SUC6 Ermee 8)

Comment

Ok thx zover. Verder nog iemand?

Comment

kijk even bij een topic hier op het forum voor muziek op een bruiloft ;)

Comment

Ik kan me zoiets herinneren, maar ik kan het toch echt niet vinden :cry:

Comment

Ruzie tussen Giel & Frits Spits

Radiomaker Frits Spits is woedend op het VARA-programma De Wereld Draait Door. De KRO-dj was daar dinsdagavond te gast om over zijn boek Zestig Strepen te praten. Maar volgens hem kwam het boek nauwelijks ter sprake.

Eerder klaagde misdaadverslaggever Peter R. de Vries daar ook al eens over. Ook zijn misdaadboek kwam in DWDD amper aan de orde, terwijl afgesproken was dat het gesprek daar over zou gaan.

In de uitzending gisteravond was er niet zoveel van te zien, maar vandaag liet Spits weten woest te zijn op presentator Matthijs van Nieuwkerk. "Met terugwerkende kracht vond ik het een verschrikkelijk interview", aldus Spits. "Matthijs van Nieuwkerk is een fantastische presentator, maar een slechte interviewer. Hij is van het type: mijn mening komt eerst en dan de rest. Maar deze zaak krijgt nog wel een staartje".

Ruzie
              Dat kreeg het zeker, maar op een voor Spits onverwachte manier. 3FM-dj Giel Beelen was dinsdag in DWDD tafelheer en ook met hem verliep het gesprek niet vlot. Spits zei geen fan te zijn van zijn ochtendprogramma. Nou was Giel daar zichtbaar niet blij mee, maar volgens hem was er verder geen vuiltje aan de lucht. Dus belde bij vanmorgen live in de uitzending naar Spits om het over DWDD te hebben. Het gesprek liep helemaal uit de hand en het werd zelfs een ordinaire ruzie (Spits: "Op jouw 'fucking' manier jaag je luisteraars weg"), waarop Spits boos ophing.

Voor het gesprek:

Bron: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/12235

Comment

Ik zie alleen de waarde van dit nieuwsbericht voor het forum niet zo... het ging over een boek van Frits Spits, niet bepaald om zijn radio-kwaliteiten. Dat Giel Beelen er bij wordt gehaald is maar een sub-onderwerp en hij was tafelheer bij DWDD.
                Ook hier, waar wil je het nu over hebben? De kwaliteiten van Frits? De kwaliteiten van Giel? Of het ochtendprogramma van Giel?

Comment

Ik download het gesprek maar krijg het niet geopend?

Comment

Probeer anders even rechter muisknop -> doel opslaan als en dan openen vanaf de locatie waar je hem hebt opgeslagen.

Comment

:lol: :lol:

Comment

Ik zie de waarde van dit artikel persoonlijk ook niet zo. Mede omdat het een artikel van eind september is en het uiteindelijk pas begin november hier op het Bax-forum komt.

Comment

Working...
                        X