Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Waarom zou DJbeginner ermee stoppen?? Omdat Kicken zijn voorbeeld is :?
Vaagjes hoor...
Dit is trouwens weer tipisch zoiets waar we het al zo vvaaaaaaaaakkkk over gehad hebben, smaken verschillen!!!
heb jij hem ooit horen draaien, ik denk het niet tog???
ik neem het de djbeginner ook niet kwalijk, hij is zelfs nog te jong om naar binnen te gaan. als hij naar een paar vette party's is geweest denkt hij er wel anders over en daar bedoel ik niet mee naar de discotheek.
heb jij hem ooit horen draaien, ik denk het niet tog???
Ik niet maar wat doet dat er toe in dit gesprek...
ik neem het de djbeginner ook niet kwalijk, hij is zelfs nog te jong om naar binnen te gaan. als hij naar een paar vette party's is geweest denkt hij er wel anders over en daar bedoel ik niet mee naar de discotheek.
Dit hangt weer van smaak af...
---edit:---
De HTML code van de 2e quote was niet goed... ff veranderd :wink:
de smaak hangt er vanaf welke party je gaat bezoeken hakkuh of misschien wel pinkpop. daar zijn wel echt dj's en geen neppe shit. jou mening is ook nog pril je bent zelf nog net 1 of twee keer ergens geweest de meeste hier gaan al jaren naar feesten en disco's en hebben een verandering meegemaakt van wat ze in het begin goed vonden en wat ze nu goed vinden nadat ze er meer verstand van hebben gekregen.
Comment