Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Showtje maken rond je set, allicht is leuk ook! Maar de manier en hoeveelheid die hij zuipt is echt niet normaal. Dat hij nog leeft is echt een godswonder te noemen. Ik bedoel hoe kan je dan nog goed mixen?
Verder ken ik hem persoonlijk niet, maar lijkt me ook wel een toffe gozer!
Ik ken em WEL persoonlijk, en geloof me, dat ie zo veel zuipt is NIET waar !!! Dat roept iedereen wel, maar het valt best wel mee.
Mmmmmm.... ken je em niet goed genoeg denk ik, en daar komt bij dat hij nog meer dingen doet in plaats van zuipen. (laat ik maar niet in details treden)
Jeetje zeg, jullie zitten wel mainstream hoor. Hahahahah. :)
Ikzelf hou niet (meer) van house en techno DJ's. Dat komt omdat veel van de huidige generatie in mijn ogen heel saai en vlak draaien. Dat het technisch knap gemixed is, kan me niet zoveel schelen. Ik heb nog steeds goede herinneringen aan de eerste houseparties die ik meemaakte in 1990 en zo, en toen vond ik de sfeer en muziekkeuze veel afwisselender. Het is me nu allemaal te opgedeeld in hokjes. Maar goed, ik ga nu toch zelden meer naar dance en house feesten.
DJ's die ik heb gehoord en die ik leuk vindt draaien:
- Dimitri: Afwisselend! Garage, Disco, Chicagohouse. Sfeervol en funky.
- Ed Rush: Drum&bass terror!
- Decoder & technical itch: De vetste drum&bass set die ik ooit gehoord heb. Klapper na klapper, en de bas raasde als een orkaan over het veld.
- Ill Buddha & Kassen: Draaien van alles door elkaar, kunnen niet mixen en draaien platen half, maar wat een sfeer, en wat een waanzin. Van minimal techno naar oude new wave, en van industrial naar electro.
- TLR: Electro, Italo, Techno en gewoon vette shit.
- Ms Polyester. Helaas heden ten dage weinig actief, maar deze kleine in Den haag woonachtige Duitse, beukt je hersens tot pulp als ze een industrial feestje doet. Doet ook wel eens 80's dingen, dus kijk goed uit wat voor feest het is als zij op de flyer staat.
Ik ga zelf graag naar underground feestjes. Die zijn veel leuker, er gebeuren raardere dingen, en je hoort elke keer weer wat nieuws. :)
ja idd in de mainstream :D maar hey, daar hoor je ook het meeste van he?... ik vind Trance zowieso gewoon heel erg dope, en da's allemaal redelijk commercieel natuurlijk....
en vaak weet ik namen van sommige DJ's niet echt.... :oops:
ook wel redelijk vervelend....
en voor de rest hebik heel vaak fresh FM aan, en die draaien wel ''onbekende' namen, maar ook commerciele dingen (check www.Fresh.fm voor de stream)
snapje?
ja goeie zender heh fresh fm 8) vooral met club fresh op dinsdag avond :D
De stream daar is geweldig. Italo, electro, techno, bootybass, ghettotech en zo voorts. Ze draaien heel verschillend. Ene keer draaien ze disco uit de jaren 80, de andere keer de nieuwste vette electro uit Detroit.
Trance? ik heb hier wel ouwe trance, en ook aardig wat goa en psy-trance. Ook een aan trance verwant genre als Futurepop vind ik wel leuk, maar dat wat tiesto en aanverwanten draaien is echt (maar dan ook totaal) niet mijn ding. :)
Ik hoor niet egt grote hardcorenamen langskomen:S maar als ik dr dan wat moet noemen zeg ik Angerfist&Neophyte.
Die gasten maken tog een partij goeie hardcore!!! daarnaast vind ik Promo ook wel goed alleen k vin sommige nummers maar matig van hem.. Evil Activities zijn doorgaans ook wel goed alleen ze hebben niet al te veel nummers. Voor de rest Zany Gizmo Pavo en al die Hardstyle zijn toffe gasten qua draaien!! k vin t daarom ook jammer dat ik ze geen van al live heb zien draaien... Komt doordak nog zo jong ben.. maar als ik 18 ben ga ik er flink tegenaan!!!
DJ Chuckie :D De muziek van hem is het zelfde als mijn stijl,
En als ik de filmpjes zie van zijn dirty dutch tour kan ik er alleen nog maar van dromen om daar te staaan als DJ.
Comment