Announcement

Collapse
No announcement yet.

Groepschat leden bax-shop?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groepschat leden bax-shop?

Hey iedereen,

Het kwam zo in mij op, is het niet leuk om een groepschat te hebben op MSN voor alle bax-shop forum leden die dat willen?

Dat kun je doen, maar weet wel dat de verantwoordelijk hier over niet naar Bax-shop.nl herleid kan worden en dat geschillen die ter plekke kunnen ontstaan niet hier worden uitgepraat, danwel behandeld, danwel opnieuw uitgevochten.

Comment

Misschien dan dat een van jullie zoiets aanmaakt, en dat er dan bijvoorbeeld een moderator bij zit die op het taalgebruik let. Ik zag ook een keer dat dit kan via zegmaar gewoon een contactpersoon met de naam van een groepschat, dat is wat handiger als via groepen.

Comment

Maar hebben moderators altijd hier tijd voor? Nee, en als je een moderator van het forum er neer zet is het wel vanuit bax-shop. En dat is niet de bedoeling. Je kan zelf wel een chat opzetten maar dan is dit uit je zelf en heeft het niks met bax-shop te maken.

Comment

En gewoon een chatbox? dat is makkelijker lijkt me. Deze wil ik eventueel wel hosten.

Comment

lijkt me wel leuk, goed idee yorick!!

Comment

Ik wil in ieder geval aangeven dat het beheer, de controle en aansprakelijkheid niet door Bax-shop of een van de forum-moderators verzorgd wordt.

Het is dus iets dat puur op zichzelf staat, zonder terugkoppeling naar het forum of Bax-shop.

Comment

In een groepschat kunnen meestal maar maximaal 20 a 30 leden, lijkt me te weinig... Ik zag ook een keer dat het kon via gewoon een soort contactpersoon en dat daar een chat inzat en die chat kan je zo toevoegen. Weet iemand daar meer van?

Comment

Wacht maar, ik heb hier nog ergens een leuke chat liggen. en ik zet hem wel online.

Maar ik ben er niet verantwoordelijk voor wat hier in word gezegd of gedaan!

Comment

Hou dan ook de naam Bax-shop uit de titel of eventuele onderwerpen. Zo kan de chat niet terug naar ons worden gerelateerd. (Niet om vervelend te doen, maar meer als disclaimer zodat onze naam niet aan de chat gekoppeld kan worden mocht er eens iets gezegd worden daar.)

Comment

Dat was ik al van plan, bij deze. Wil je mod zijn? PM maar... krijg je een wachtwoord.

Inloggen gaat als volgt. Voer alleen je naam en en geen wachtwoord. (wachtwoord is alleen voor rechten) Dan kom je zo in de chat en kan je beginnen!

Nogmaals, dit is NIET van Bax-Shop en heeft er NIKS mee te maken. Ook ben ik nogmaals niet verantwoordelijk voor de inhoud er van!

Comment

Leuk idee en al, maar ik denk niet dat je echt punten treft waarop er vele mensen zullen zijn. Wat wel jammer is, niet eens gedacht Rick om er gewoon een keer een event van te maken? Dus niet dagelijks, maar gewoon eens een grote chat te organiseren vanuit het forum waar dus ook moderatie bijzit? Gewoon als gezellige plek om eens met elkaar te babbelen en elkaar te leren kennen?

Comment

Originally posted by Fiegel5 View Post
                          Leuk idee en al, maar ik denk niet dat je echt punten treft waarop er vele mensen zullen zijn. Wat wel jammer is, niet eens gedacht Rick om er gewoon een keer een event van te maken? Dus niet dagelijks, maar gewoon eens een grote chat te organiseren vanuit het forum waar dus ook moderatie bijzit? Gewoon als gezellige plek om eens met elkaar te babbelen en elkaar te leren kennen?
                          Hoe maakt Bax-shop.nl hier winst mee?

Comment

niet eens gedacht Rick om er gewoon een keer een event van te maken? Dus niet dagelijks, maar gewoon eens een grote chat te organiseren vanuit het forum waar dus ook moderatie bijzit?
                            Ik vind het niet erg om in mijn vrije tijd bezig te zijn met het forum, maar ergens moet een lijn getrokken worden.

Ik heb ook nog zoiets als eeh.. hoe noem je dat ook alweer... een leven. ;)

Comment

Misschien gewoon op een bepaalde tijd met zn allen in zon chat komen, zoveel werk is het niet, bijvoorbeeld gewoon het script van dj walter?

Comment

Working...
                              X