Announcement

Collapse
No announcement yet.

Groepschat leden bax-shop?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey,
    Ik vind het wel een leuk idee!
    Ik heb ook even een chatbox online gebracht waar je simpel een acount kan maken/of verbinden met Facebook. Ik wil wel moderator zijn maar dat garandeerd niet dat ik altijd online ben.
    p.s. Kan ik een link naar het Bax-shop forum maken?

Julian

Comment

Ja, daarlijk hebben we 100 bax-shop forum chats. Dat gaat al helemaal niet werken.

Comment

Yes, dat gaat niet werken. Het linken van de chat is ook niet de bedoeling. Dit is op eigen wil van ons en heeft eigenlijk totaal niks met Bax-Shop of Bax-Shop forum te maken. Als je in mijn chat kijkt zul je zien dat er nergens iets staat op bax-shop. Ik denk dat je gewoon een tijd moet neerzetten. Woensdag avond 20:00. Ik heb deze chat online gezet omdat er vaak ideeën waren over een chat. Nu werd vaak gezegd van Ja, maar niet vanuit bax-shop. Nu hebben we een eigen chat en dan moet je ook laten zien dat het ook goed werkt omdat veel mensen met dit idee kwamen. Hij staat online om gewoon even te proberen. Werkt het? Leuk! Wie weet ooit uitbreiden? Werkt het niet? Jammer! Offline. Moderator is makkelijk aan te stellen voor mij. Ik geef je een wachtwoord en je logt daar mee in. Overigens hoeft niet iedereen van het Bax-Shop forum mijn facebook/hyves ect. te weten. Ja maar je hebt wel mensen op hyves van het forum. Ja, daar praat ik zo af en toe mee. Maar om nu via facebook ect te chatten. Nee, dat hoeft voor mij niet.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
          Yes, dat gaat niet werken. Het linken van de chat is ook niet de bedoeling. Dit is op eigen wil van ons en heeft eigenlijk totaal niks met Bax-Shop of Bax-Shop forum te maken. Als je in mijn chat kijkt zul je zien dat er nergens iets staat op bax-shop. Ik denk dat je gewoon een tijd moet neerzetten. Woensdag avond 20:00. Ik heb deze chat online gezet omdat er vaak ideeën waren over een chat. Nu werd vaak gezegd van Ja, maar niet vanuit bax-shop. Nu hebben we een eigen chat en dan moet je ook laten zien dat het ook goed werkt omdat veel mensen met dit idee kwamen. Hij staat online om gewoon even te proberen. Werkt het? Leuk! Wie weet ooit uitbreiden? Werkt het niet? Jammer! Offline. Moderator is makkelijk aan te stellen voor mij. Ik geef je een wachtwoord en je logt daar mee in. Overigens hoeft niet iedereen van het Bax-Shop forum mijn facebook/hyves ect. te weten. Ja maar je hebt wel mensen op hyves van het forum. Ja, daar praat ik zo af en toe mee. Maar om nu via facebook ect te chatten. Nee, dat hoeft voor mij niet.
          Ik heb er ook niks van Bax-shop op staan hoor. Het face book verbinden is alleen om een acount aan te maken op de chat en niet via facebook te chatten.

Voor de liefhebbers dit is de link":
          http://www.licht-geluid-chat.tk

Julian

Comment

Originally posted by Patrick Godschalk View Post
            Hoe maakt Bax-shop.nl hier winst mee?
            Is het dan altijd nodig om winst te maken? Je maakt er inderdaad geen winst mee, maar ik zeg ook niet dat het moet. Het was enkel een suggestie vanuit het idee om een vaste chatbox te openen, eenmaal in de zoveel tijd is toch een stuk minder inspannend dan altijd.

@Rick, ja das ook weer zo..

Comment

Maar wat heeft het voor zin om twee chatboxen te maken? Als je het graag in jouw beheer hebt is die van mij offline. Schiet niet echt op he?!?!

Comment

inderdaad, ik zal gewoon gaan voor die van dj walter, omdat je daar ook niet voor hoeft aan te melden. Moeten we nog wel even een tijd vaststellen.

Comment

Vind ik goed hoor. Ik zou wel moderator willen zijn maar dat garandeerd nog niet dat ik altijd online ben!

Comment

heb je hem nu ofline gezet walter want hij doet het niet?
                    Maar ik zou idd voor die van walter gaan want ik trek het niet om weer accounts aan te gaan maken ;)

Comment

Nee, servers worden gerest.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                        Nee, servers worden gerest.
                        Moet je heb dus helemaal opnieuw maken??

Comment

Gerest is even opnieuw opstarten. Overigens in het een script dat je er zo weer op kan zetten.

Comment

hij doet het nu gewoon... het tijdstip van walter is opzich wel leuk, ik zal het ietsje vroeger doen om half 8. Dus woensdag half 8.

Comment

zo te zien is er geen interesse meer... maar wat vinden jullie van de tijd half 8 op woensdag?

Comment

Ik denk dat er niemand zin in heeft.

Wat we al eerder in andere topic's hebben aangeven dat het niet echt werkt. Moeten we dan hele adviezen gaan geven in een chat waar iedereen nog eens door elkaar heen babbelt? Als je snel advies wil hebben krijg je dat 7 van de 10 keer op het forum ook.

Ik haal mijn chat offline en ik denk dat er een slotje op kan.

Comment

Working...
                                X