Announcement

Collapse
No announcement yet.

kabels labelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De bedoeling is dat ze duidelijk van mij zijn en de lengtes wil ik er ook graag op hebben. Helaas heb ik geen neutrik xlr connectoren, maar dit was nog niet de oplossing geweest. Ik heb namelijk ook nog genoeg stroom kabels

Comment

Al onze kabels zijn op de male connector gestickerd met een tekst als:

XLR m - XLR fm 10,00 meter
      City Beatz.nl

Zo herken je gemakkelijk de lengte en weet je dat het jouw eigendom is :twisted:

Het werkt prima, maar het is natuurlijk niet een systeem wat super snel gaat werken.

Comment

Ik gebruik van die gekleurde pvc tape. Die heb je in veel verschillende kleuren dus voor elk lengte een. Een stukje onder de conectors draai ik er een stukje strak omheen. Werkt top vind ik.

Comment

Maar ik denk wel dat die tape er na een stuk of wat klussen weer afkomt? Dan blijf je bezig met tapen...

Patrick, had jij niet een soort labels aan je kabels waar je naam op stond + soort kabel?
          Ik dacht me zoiets te kunnen herinneren toen ik je top/sub setje huurde. ;)

Comment

die pvc tape blijft wel zitten, daar heb ik ook al aangedacht. Helaas kan ikd aarop niet mijn naam zetten. Het is wel een mooie goedkope oplossing.

Comment

blijft idd wel zitten. waarom zou je op al je kabels je naam willen?

Comment

Wanneer je grotere producties doet of veel met verhuur doet, is het zo een stuk makkelijker om je eigen kabels te herkennen.

Comment

Working...
                X