Announcement

Collapse
No announcement yet.

kabels labelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Festivals

Met Pinksteren: Wave Gothik Treffen in Leipzig, 5 dagen 7 stages en +400 bands. dat is een festival ;-)

Verder
    23/24 ZILLO Festival (bij de Lorelei aan de Rijn)

12/13/14 Augustus New Darkness Festival in Utrecht, ik ga daar maar kort naartoe omdat ik direct door rij naar Hildesheim voor het Mera Luna Festival. Waanzinnige Line up dit jaar

Als ik nog tijd heb, eind october naar De Piek in Vlissingen waar ze een festivalletje hebben en tot slot zit ik in de organisatie van een 1 daags festival op 26 November hier in Luxembourg met als headliner In Strict Confidence.

maar voor de rest niet veel ;)

Comment

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik ga nog wel ja.

mysteryland zowieso en kjken wat er nog meer is.
      Q-base lijkt me erg leuk en ja bloomingdale wil ik proberen dit jaar nog heen te gaan.

Comment

uuuuuuuh lijstje waar ik heen ga dit jaar.

1. Q-base
        2. Dominator
        3. Houseqlasics
        4. Qlimax
        5. Incontrol
        6. Qrime Time
        7. Tecnology
        8. Innercity
        9. Sensation Black
        10. Pavo Live (in Belgiƫ)
        11. Dance Valley
        12. Mysteryland (ligt bij mij naast de deur :) )

Dit is het lijstje voorlopig. Als ik moet draaien dan kan ik niet verder zou het dit voorlopig wel ff zo kennen blijven.

Comment

nope ga nergens heen

Comment

Yes, ik ben dit jaar pas drie keer geweest.

eerst ga ik nu nog naar aquabest beetje spacen.
            30 ste naar dominator and than heilige grond gohsttown

Comment

@E-sence

waar heb jij die geld boom in je tuin staan???
              of heb je insider vrienden bij die feesten???
              kapitalen uitgeven. ach ja geld moet rollen.

Comment

En als je een geldboom hebt ;)

Hoe kweek je hem?? :lol: :lol: :lol:

Comment

ja het kost idd veel geld een feest maar we regelen altijd zelf busjes of een grote bus voor de groep en dan ben je toch wel per feest incl kaartje zuipen en vervoer ongeveer 120 euro kwijt. maar als je er voor leeft boeit je dat niet want wat je daar meemaakt als je het goed doet dat vergeet je nooit meer

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:33.

Comment

Ben al geweest

Ik ben naar Automaxx Summer Edition geweest, waar in de avond een dance event werd gehouden. Dit was op 25-06-'05.
                      Ik moest daar openen en de Darkraver kwam na mij,maar hier komt het: het geluid in de zaal was zo kut, dat als ik de monitor zachter zette kreeg ik het te horen van het publiek.
                      Het was zwaar drama, ik was blij dat de Darkraver me kwam aflossen.
                      De Darkraver was ook niet echt blij met het geluid, pas na 3 kwartier deden ze het geluid bij de Darkraver een paar db harder.
                      DJ Yves was ook niet helemaal tevreden met het geluid, van de organisatie kreeg ik te horen dat het volgend jaar veeeeeel beter geregeld gaat worden.

Comment

Re: Ben al geweest

Originally posted by lizzard
                        Ik ben naar Automaxx Summer Edition geweest, waar in de avond een dance event werd gehouden. Dit was op 25-06-'05.
                        Ik moest daar openen en de Darkraver kwam na mij,maar hier komt het: het geluid in de zaal was zo k*t, dat als ik de monitor zachter zette kreeg ik het te horen van het publiek.
                        Het was zwaar drama, ik was blij dat de Darkraver me kwam aflossen.
                        De Darkraver was ook niet echt blij met het geluid, pas na 3 kwartier deden ze het geluid bij de Darkraver een paar db harder.
                        DJ Yves was ook niet helemaal tevreden met het geluid, van de organisatie kreeg ik te horen dat het volgend jaar veeeeeel beter geregeld gaat worden.
                        Inderdaad, wat een k*t geluid daar zeg. Ik was daar ook, maar het lullige was, dat jullie er de schuld voor kregen van het publiek ! Ik heb toch vaak optredens gezien van Darkraver, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ie uitgefloten werd!! Een vriend van ons heeft aan die gasten gevraagd die aan de zijkant het geluid (en waarschijnlijk het licht) regelde, of het niet wat harder kon. Maar ze zeiden "Nee, we mogen niet harder ivm onze vergunning". Kom op zeg, dit is een festivalterrein, het dichtsbijzijnde woonhuis staat 50 KM verderop, wie hoort die muziek? Wie heeft daar nou last van, als de muziek wat harder staat? Niemand !!

Comment

Op z'n zachts gezegd: 'Mierenneukers' dus. Inderdaad van die ventjes die zicht aan de regels WILLEN houden.

Comment

Ik ben net terug van North Sea Jazz (we hebben in Den Haag geslapen..)

Het was echt onwijs cool; goeie muziek, goed geluid, goed licht, alles goed :D Of toch niet, het optreden van Jamie Cullum ben ik bij weggelopen want ik vind/vond het echt SLECHT!

Verdere bands die ik heb gezien:
                            * Billy Cobham Spectrum Band
                            *Ian Siegal Band
                            *The RH Factor featuring Roy Hardgrove (<-sow, die waren goed 8O )
                            *Jamie Cullum (een klein stukje gezien, wij vonden 'm echt SLECHT!!!)
                            *Jan Akkerman
                            *Solomon Burke
                            *Relax (werd ook meteen een live DVD opgenomen :) )
                            *DULFER!
                            *en nog wat dingetjes tijdens het rondlopen etc...

Ik heb ook nog 2 t-shirts gescoort dus ik ben blij :lol:

Comment

kabels labelen

Ik begin nu wel een hele hoop kabels te krijgen en de enige die er nog goed de boel herkend ben ik. Gelukkig bouw en laad ik nooit alleen, maar degene die mij helpen die zien door de bomen het bos niet meer. Tijd dus voor duidelijkheid. Hoe doen jullie dit? Ik zit zelf te denken aan stickers of iets dergelijks. Op de kabelbinders schrijven is voor mij geen optie, omdat ik ''Jan Willempjes'' (soort elastiekjes) gebruik.

Comment

Voor vrijwel de meeste Neutrik producten zijn er speciale kleurenringen.
                                Hierbij kun je dus een systeem maken waarbij geel 10 meter is, groen 5 meter, enzovoorts.
                                Of bedoel je meer het customizen van de kabels met de bedrijfsnaam waardoor je deze bij een productie kunt herkennen?

Comment

Working...
                                X