Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ergens anders op het forum staat dacht ik een uitleg van marcel over white labels.
Zijn platen die voor dat het nummer echt uit is al op vinyl te krijgen is om te kijken of het aan slaat. Ze zijn ook alleen maar in de platenshops buiten het net te krijgen ;)
Deze white label heb ik al een vrij tijdje lang in me bezit, 2 maandjes wel. Via recess.nl bestelt, heb vandaag ook weer wat binnengekregen van recess. Maar deze hardstyle-rmx van flesh is the fever is nie mee te krijgen bij recess :cry: Succes verder ermee met zoeken!!!
Ik weet niet precies wanneer die white label is uitgekomen, maar ik heb hem besteld in februari dus in die tijd is gereleased. En die 'We are posessed' van Brennan & Heart is nu inmiddels gewoon te verkrijgen op het Zero2Nine label.
ja maar toen die op white label was '' we are possessed'' was die ook op internet te koop. ik heb ze trouwens alle twee, een van mijn enigste hs tracks samen met space wide omdat ze echt lekker zijn
Als ik me niet vergis bad Kone je die aan in een ander topic... (Kone als je dit leest: 'Als je hem niet meer kwijt wil, sla me alsjeblieft niet :lol: ')
En Universal Nation is een héééérlijke plaat om af te sluiten!
Comment