Probeer wat meer aandacht aan je kabelwerk te besteden, dat van je brug naar beneden loopt. Hiernaast zou je meubel een stuk indrukwekkender ogen als je eens een meubel van een meter of twee breed neerzet. Nu komt het nogal erg compact over (wat soms in bepaalde situaties erg handig kan zijn overigens), maar het ontbreekt een beetje aan een sterk uiterlijk van je show. ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je Gig Logs
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View Postmaar het ontbreekt een beetje aan een sterk uiterlijk van je show. ;)
Want zoals je ziet bij Gig log 18 September, daar kon het niet anders, voor de rest ziet alles er netjes uit, vind ik zelf.
Dat kun je dan ook wel zien op foto's.
Comment
-
Je zou een lekker breed meubel kunnen maken dat je kunt inklappen zodat je een compact geheel krijgt als het ingeklapt is maar een stevig maar breed geheel als je het uitklapt.
Probeer ook iets te doen met verlichting op een originele manier, want het meubel is één van de dingen die een kenmerk van je show worden.
Comment
-
Personeelsfeest 04-09-09
(beetje laat, maar ik had geen kabel om de film naar mn computer te transponeren)
De ronde van nedstaal 05-09-09
Comment
-
Last edited by BCDrivein; Sunday-11-10-2009, 13:45.
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostNu nog je meubel :p en misschien kijken (als je het licht verder wil uitbereiden) naar blinders en strobo's.
Welke rookmachine + vloeistof gebruikte je daar?
Ik wou misschien nog 2 scanners aanschaffen, misschien de zelfde die ik nu ook al heb.
En ik zat ook al aan een DMX stroboscoop te denken, of DMX laser.
Nebula 1000 met deze vloeistof: HQ Power High Tech smoke liquid extreme density.
Comment
-
Originally posted by Paradise View Posten misschien kijken (als je het licht verder wil uitbereiden) naar blinders en strobo's.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan zou ik eerst kijken naar de doelgroep waar je voornamelijk voor draait. Strobes en blinders zijn leuk als effect, maar voor de doorsnee verjaardag-bruiloft-jubileumfeesten zijn een setje extra scans net wat handiger. ;)
En wanneer moet je nou een laser zijn werk laten doen?
Comment
-
Bij ons gaat de laser mee bij de grootste set en het is nogal afhankelijk van het publiek of we hem kunnen inzetten. Neigt het een beetje in de richting van (al dan niet commerciële) house of dance, dan komt hij in actie. Wordt die stijl niet zo goed ontvangen bij het publiek, dan is de kans kleiner dat hij in actie komt.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan zou ik eerst kijken naar de doelgroep waar je voornamelijk voor draait. Strobes en blinders zijn leuk als effect, maar voor de doorsnee verjaardag-bruiloft-jubileumfeesten zijn een setje extra scans net wat handiger. ;)
Ik doe zelf een hoop bruiloften en schoolfeesten, en ik kan je vertellen dat de 2 sunstrips die maar €80,- kosten een echte aanwinst zijn. (Bovedien zijn deze sunstrips ook inzetbaar als frontlicht met de bijgeleverde voetjes).
Die scans die je nu hebt, zijn dat de TS-5?
Comment
Comment