Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pa markt Houten 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pa markt Houten 2011

Hallo,

Wat verwachten jullie op de Pa markt in Houten?
    Waar hoopt u op?(wat zou je willen hebben)
    Hoe verwachten jullie de prijs vergeleken met normaal? Ligt dat lager of hoger vanwege de crisis.

Ik zelf ga kijken voor licht(verlichting en aansturingen) en geluid(complete geluidsets, actief en passief), statieven,truss(driehoek/vierkant).

Ook mag u na pa markt melden wat u heeft gekocht!
    Last edited by DjRRRenetjuh; Saturday-12-03-2011, 01:57.

Je bent eerst keurige wind-ups aan het verkopen en nou wil je ze weer gaan kopen op de PA Markt???
    Dat soort handelaarspraktijken maken de hele bedoeling (en de reputatie) van de PA Markt aardig kapot.
    Ook lekker slim om het hier zo opzichtig neer te zetten, daar gaat niemand dus meer intrappen bij jou mag ik hopen.

Comment

Oude wind-up statieven verkopen en er andere voor terugnemen is natuurlijk niet verboden, of er nu handel achter zit of niet.

Zolang het Bax forum niet gebruikt gaat worden als een persoonlijke digitale webwinkel om puur en alleen handel te drijven zie ik het probleem niet zo. Ik zie wel vaak dingen voorbijkomen waar de herkomst onbekend van is (en waarvan dus niet duidelijk is of ze gebruikt zijn bij de eigen drive-in/verhuur of gewoon worden opgekocht en doorverkocht). Het Tweedehands Forum is meer om je eigen materiaal te koop aan te bieden. Materiaal ergens inkopen en dan hier direct verkopen is niet de bedoeling.

Vanaf nu back ontopic. Vragen/opmerkingen mogen per PM.

Comment

Niemand?

Comment

Een kick na 2 dagen is niet noodzakelijk.

Comment

Ik was plan om er eerst wel naartoe te gaan, maar ik denk dat het voor mij geen toevoegende waarde heeft, omdat ik binnenkort over wil gaan naar subjes. Sowieso had ik ook niet gekund.

Comment

Die subjes kun je daar mooi scoren tegen een leuke prijs als je geluk hebt

Comment

@ renevah. Het is niet zo dat de pa markt een whalhala is waar al je dromen uitkomen en waar je bijna alles nagenoeg gratis tegenkomt. Tuurlijk kun je er af en toe leuk handelen. Het enigste voordeel in mijn ogen van de pa markt is is dat je daar heel veel 2de hands en soms nieuw tegelijk kunt zien / kopen. Bij bijv. marktplaats is het zo dat je voor elk ding afzonderlijk naartoe moet rijden en maar moet hopen dat het is wat je hoopt.

Wij gaan helaas ook niet omdat we die dag al 3 dingen hebben.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  @ renevah. Het is niet zo dat de pa markt een whalhala is waar al je dromen uitkomen en waar je bijna alles nagenoeg gratis tegenkomt.
                  True, maar er zitten vaak hele leukje koopjes bij. Als dat net is wat je zoekt ben je blij.
                  Afgelopen jaar bijvoorbeeld ging er een Turbosound systeempje voor heel weinig weg. Ik kan er niks mee, maar iemand anders was wel blij!

Comment

Ik ga er wel heen, maar nog geen idee of ik iets meebreng :)

Comment

Ook ik zal aankomende zaterdag van de partij zijn.

Comment

Gaat er nog iemand van de kanten waar bax-shop zelf is gevestigd? Zou wel leuk en prettig zijn....

Comment

Ik ben aanwezig. Even wat leuk spul zoeken, ik kan nog wel wat leuke lichteffecten gebruiken.

Comment

Het was wel heeél druk zeg, in die kleine ruimte. Of het ging tegen volle polle weg, of het was allemaal oud en kapot. Helaas weinig rigging verkoop aangetroffen. Met lege handen naar huis. Helaas, volgend jaar meer geluk?

Comment

Als het zo ontiegelijk druk was, zijn de leukste koopjes waarschijnlijk direct bij het begin al weggegaan. ;)

Comment

Working...
                              X