Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pa markt Houten 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben aan het eind van de ochtend ook even geweest. Wat rintie zegt vond ik ook: Gigantisch druk, kon bijna niet lopen. En veel rotzooi of veel te duur. Niks mee genomen daar.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Als het zo ontiegelijk druk was, zijn de leukste koopjes waarschijnlijk direct bij het begin al weggegaan. ;)
      Moa, ik wou een dimmerpack erbij voor mijn uplighting. Dus ik zag de MultiDim liggen. Helaas kreeg ik hem niet voor minder dan 60 euro excl. btw. Dat komt nog op 72 euro.

Maar ik hoop dat er door de drukte nog meer bedrijven aanmelden, en het evenement vergroten. Ik heb ook wel meer dan 100 verroeste rookmachines gezien, achteraf had ik er een mee moeten nemen.

Wat Rick zei klopt ook, wij kwamen om half 10 (ik had me een half uur verslapen), en er kwamen al mensen naar buiten met complete lichtsets.

Maar niet getreurd, volgend jaar ben ik gewoon weer aanwezig hoor ;)

Comment

Originally posted by rintie View Post
        wij kwamen om half 10 (ik had me een half uur verslapen), en er kwamen al mensen naar buiten met complete lichtsets.
        Erg knap...de beurs ging toch pas om 10 uur open?

Ik ben ook net terug van de beurs. Wat een gedoe is dat om met het openbaar vervoer te bereiken zeg!!! Wat een ellende haha. Was helaas dit keer hier van afhankelijk...maar NOOIT meer!
        Het was mn bedoeling om er om 10 uur te zijn, maar dankzei allerlei vertragingen was ik er pas om half 1(!)

Gevolg: alle beetje leuke producten waren volgens mij al weg. Heb nog wel een paar dingen op de kop kunnen tikken.

converter van dmx naar oude martin protocol
        Rol kleurenfilters kleur 206
        1 case met 8HE front en volgens mij 11 HE top deze bleek echter kapotte sloten te hebben. Hier kwam ik pas achter toen ik hem mee wou nemen. Kreeg ook mijn geld niet terug. Had ik maar beter op moeten letten (is ergens iets voor te zeggen, maar een beetje redelijkheid was er absoluut niet bij die stand). Daarom gelijk maar 4 nieuwe sloten en ook voor het gemak gelijk 4 blue wheels mee genomen.

Al met al vond ik het een erg drukke beurs, maar ik vond ook vooral (waarschijnlijk doordat ik zo laat was) weinig interessants voor veel te hoge prijzen.

Volgend jaar toch maar weer als eerste voor de deur dringen met een kaartje uit de voorverkoop

Comment

Dat er bijna geen rigging verkocht werd ben ik het niet mee eens. Dat was er wel veel te vinden. Ook flightcases waren deze ronde een hit.
          Heb zelf 1 flightcase voor mijn movingheads gekocht, 2 kleinere flightcases, en 1 flightcaseje voor mijn truss pennen en dergelijke. Verder nog 2 shure slx4 setjes gekocht ( beta 58a kop en beta 87a kop )

Het was inderdaad gruwelijk druk.
          Last edited by dj-drace; Saturday-19-03-2011, 23:53.

Comment

Ik zie het al niet echt iets gemist. Blij dat ik gewoon een paar setjes ben wezen bouwen en het hok heb opgeruimd. Anders had ik nu waarschijnlijk of ok troep gekocht of bij ergernissen wat kunnen posten. Wij wachten nog wel even op ons uitje. Lekker naar de opendag van bax. Kan ik daar voor hele mooie prijzen nieuwe spullen kopen.

Comment

@Greendiek
              Muhaha, half 11 bedoelde ik natuurlijk. Ik had er wel half 10 willen zijn, zodat ik de eerste was.

Originally posted by dj-drace View Post
              Dat er bijna geen rigging verkocht werd ben ik het niet mee eens. Dat was er wel veel te vinden. Ook flightcases waren deze ronde een hit.
              Heb zelf 1 flightcase voor mijn movingheads gekocht, 2 kleinere flightcases, en 1 flightcaseje voor mijn truss pennen en dergelijke. Verder nog 2 shure slx4 setjes gekocht ( beta 58a kop en beta 87a kop )

Het was inderdaad gruwelijk druk.
              Poeh, flightcases waren er genoeg. Meer dan zat zelfs. Benodigheden, op maat gemaakte cases, toebehoren, wielplaten en nog meer flightcase spul. Alleen trussen, en lichtbruggen waren er helaas weinig.

@ ronennieshow
              Moa, je hebt wel wat gemist. Kwestie van het leuke spul aantreffen denk ik maar zo? Al denk ik wel dat je op een open dag van Bax eerder slaagt.

Comment

Ik ben vandaag ook geweest en heb er van half elf tot een uur of 3 rondgelopen en voor mijn gevoel wel aardige dealtjes kunnen sluiten.
                Lijstje;
                1 Meter X30D in nieuwstaat
                8 Nieuwe flightcase handvatten
                8 Nieuwe bluewheels
                Nieuwe XLR connectors
                Aantal metertjes nieuwe krimpkous
                Nieuwe kabelbinders
                Nieuw flightcaseje om een fasebewaker in te bouwen
                En bij AED een zakje gevult met zo goed als nieuwe stekkers voor €15 na een stevige onderhandeling over de €25 wat het eerst kostte. Eenmaal bij de auto aangekomen zijn we er na een snelle telling achter gekomen dat we er 40 in het zakje hebben staan douwen.

Zoals je kunt zien hebben we eigenlijk alleen maar nieuwe of zo goed als nieuwe spullen meegenomen.

Tot volgend jaar!

Comment

Originally posted by rintie View Post
                  @Greendiek
                  Muhaha, half 11 bedoelde ik natuurlijk. Ik had er wel half 10 willen zijn, zodat ik de eerste was.

Poeh, flightcases waren er genoeg. Meer dan zat zelfs. Benodigheden, op maat gemaakte cases, toebehoren, wielplaten en nog meer flightcase spul. Alleen trussen, en lichtbruggen waren er helaas weinig.

@ ronennieshow
                  Moa, je hebt wel wat gemist. Kwestie van het leuke spul aantreffen denk ik maar zo? Al denk ik wel dat je op een open dag van Bax eerder slaagt.

Er stond echt meer dan genoeg truss, Pro truss, euro truss, prolyte, en veel... ik weet niet wat voor truss jij zoekt dan. Statieven waren er wel minder.

Comment

Ik had zelf gisteren geen tijd meer om een reactie te plaatsen omdat ik met alle geweld mijn nieuw gekochte apparatuur(voor mij dan) wilde testen.

Ik heb gekocht:
                    2x Showtec firestorm met kist voor 4 stuks op wielen
                    21x showtec led tube pro(IP44, waarvan er 3 defect waren(zijn te maken)) 2 controllers en 5 UPS(waarvan 1 defect op staat) met 2 kisten
                    1x 1m Vierkante truss met 2 deuken erin (achteraf moeten hier blijkbaar eitjes in, terwijl dat bij mijn truss niet is. Weet iemand of dit past?)
                    1x speakon kabel 10m (om als reserve te gebruiken)

Volgend jaar ZEKER weer!!!;)
                    Last edited by DjRRRenetjuh; Sunday-20-03-2011, 11:38.

Comment

Bij het opruimen van de beurs is een OVchipkaart gevonden van Meijerink.
                      Wie kent er iemand van 18 jr. die mogelijk op de beurs is geweest.
                      Gelieve kontakt op te nemen met de organisatie.

Ook is er een laptop aangetroffen in een tas.

Comment

Originally posted by Greendiek View Post
                        .....

1 case met 8HE front en volgens mij 11 HE top deze bleek echter kapotte sloten te hebben. Hier kwam ik pas achter toen ik hem mee wou nemen. Kreeg ook mijn geld niet terug. Had ik maar beter op moeten letten (is ergens iets voor te zeggen, maar een beetje redelijkheid was er absoluut niet bij die stand). Daarom gelijk maar 4 nieuwe sloten en ook voor het gemak gelijk 4 blue wheels mee genomen.

.....
                        Eergisteren, gisteren en vandaag met de kist aan de slag geweest. Nieuwe sloten er op, en inbouwen. Dacht ik. Blijkt dat alle gaten volgens mij van engelse maten zijn. Te groot voor m4 en te klein voor m5. Heb dus met een m5 tap setje alle losse gaten moeten langslopen. Gisteren bijna heel de middag bezig geweest, en gister avond ook nog een deel. Hou het voor nu even voor gezien. Vanmiddag maar weer verder met inbouwen.

Wat een ellende zeg. Maar ik heb toch tijd genoeg, dus waarom niet

Comment

Als je de tijd die je er nu mee bezig bent geweest zou gaan werken en dan het geld net als het geld voor de nieuwe onderdelen bij elkaar had gelegt was er geld voor een nieuwe ;).

Ik vind het stiekem best mooi om allerlei mensen met reacties te zien van ik heb .... gekocht op de pa markt maar nu ......

Is misschien wel wat leed vermaak maar om sommige dingen kan ik dan wel weer om laggen. Regel 1 ALS JE BETAALD VOOR TROEP DAN KRIJG JE TROEP. De mensen die daar staan zijn ook niet zot die weten ook wel wat iets kost en nog waard is. Goede spullen doet niemand voor niets weg. Als je daar aan blijft denken de volgende keer scheelt het je misschien een hele hoop werk / tijd en geld.

Comment

Och, bij het bulkmateriaal kan je best wat leuke dingen scoren. Pluggen, kleurenfilters, dat soort dingetjes. En kabelkistjes etc.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                              Als je de tijd die je er nu mee bezig bent geweest zou gaan werken en dan het geld net als het geld voor de nieuwe onderdelen bij elkaar had gelegt was er geld voor een nieuwe ;).
                              Dan moet je wel werk hebben. Ik zit al sinds januari met een uitkering thuis, ondanks dat er gemiddeld een stuk of 5 sollicitatie's per dag de deur uit gaan.
                              Deze opmerking slaat dus nergens op;)

Ik vind het stiekem best mooi om allerlei mensen met reacties te zien van ik heb .... gekocht op de pa markt maar nu ......

Is misschien wel wat leed vermaak maar om sommige dingen kan ik dan wel weer om laggen. Regel 1 ALS JE BETAALD VOOR TROEP DAN KRIJG JE TROEP.
                              Nu moet ik zeggen dat ik voor een bedrag van €60,- niet echt troep verwacht voor een kistje van 6HE front en 12HE top.

De mensen die daar staan zijn ook niet zot die weten ook wel wat iets kost en nog waard is. Goede spullen doet niemand voor niets weg. Als je daar aan blijft denken de volgende keer scheelt het je misschien een hele hoop werk / tijd en geld.
                              Ondanks dat het een beurs is verwacht ik wel dat de mensen die er staan wel eerlijk zijn over hun producten. Die slotjes was tot daar aan toe, maar als thuis blijkt dat alle gaten andere maten zijn en je dus alles moet gaan tappen naar m5, en als dan nog blijkt dat ze niet de standaard afmetingen van flightcase hanteren (voorkant was 6HE werd gezegd, blijkt dus 5,5HE te zijn, bovenkant werd 12HE gezegd, blijkt dus 11HE te zijn) dan baal ik wel. Gaan jullie alles na meten met een duimstok als je een kistje koopt? Ik neem aan dat jullie er op vertrouwen dat dat soort dingen goed zijn als dat verteld wordt.

Comment

Met de opmerking van als je die tijd dat je ermee bezig was had gewerkt wilde ik alleen aantonen dat er stiekem vrij snel veel uren inschieten als je dingen moet gaan repareren. Ik wilde je echt niet beledigen of in de zijk zetten door dat te zeggen.

Dat is ook de reden dat wij het liefst dingen nieuw kopen als het ff kan gewoon omdat er dan garantie opzit en dat we dan weten wat we kopen.

Doordat wij al soort gelijke dingen hebben meegemakt als jij nu hebt nemen wij wel altijd iets mee om dingen te controleren. Ik neem aan dat jij in het vervolg ook ff wel controleert.

Verders de maat waar jij het over hebt doet me erg denken aan ma kasten ( middel atlantic. ) deze hadden ook een vreemde schroefmaat. Deze kasten komen echter nogal regelmatig tegen in installatie wereld. Je kunt hier wel vrij makkelijk gewoon schroeven voor krijgen. Ik weet het hier kom ik lekker optijd mee ;)

Comment

Working...
                                X