Announcement

Collapse
No announcement yet.

studio lier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• studio lier

hello, op 1 april (geen grap) viert de populairste jongerenzender van belgie studio brussel zijn verjaardag.
    voor deze gelegenheid verhuizen ze voor 1 dag hun studio naar een stad, dit jaar is dit Lier geworden.
    overdag zenden ze uit vanop het zimmerplein en 's avonds verhuizen ze naar het plaatselijke jeugdhuis waar ze live uitzenden en in de polyvalente zaal ernaast hun, top dj's laten draaien op een fuif.

het toeval wil dat ik technisch verantwoordelijke ben van dat jeugdhuis.
    van zodra ik meer weet hoe alles in elkaar zit van techniek post ik het hier, in de zaal zullen ze wrs een hele pa en lichtinstalatie zetten omdat het zaal systeem niet zo super meer is.

ik houd jullie op de hoogte

Eén tip uit mijn Omroep Zeeland-tijd: de dienstdoende geluidstechnicus heeft altijd gelijk. Zelfs als dat niet zo is.

Comment

Ik denk dat dreezer wel meer gewend is. :mrgreen:

Comment

inderdaad, zeker bij die van de vrt met hun kilo's regel en zend apparatuur.
        heb ze overtijd in brussel zien staan op een festivalletje, weet dus ongeveer wat ik kan verwachten voor die live radio

Comment

En, hoe is dit afgelopen? :)

Comment

eigenlijk vrij onverwacht, de vrt (studio brussel) heeft bij een firma een volledige licht en geluidset ingehuurd incl techniekers.

ik heb er dus rondgelopen als "problemenman" om de firma te helpen waar nodig (dimmers van de zaal inprikken, 125A kabel aansluiten in de elektriciteits ruimte,...

de avond zelf verliep jammer genoeg te rustig, we zaten onder het quotum van betalende bezoekers dat was opgelegd dus kon de organisatie de rest ophoesten.

Comment

Working...
            X