Voetbal, Drummen, Rally(sport) & nog wel wat dingen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat zijn jullie intresses naast muziek?
Collapse
X
-
Naast DJ'en ben ik graag met video bezig.
Daar besteed ik op het moment ook veel meer tijd aan, met name festivals en houseparty's vind ik leuk om te doen.
Afgelopen week een filmpje afgemaakt van Beachboom's laatste editie.
(beelden zijn door omstandigheden te lang op de plank blijven liggen)
Benieuwd wat jullie ervan vinden want ik leer graag bij.
This is "Beachboom Last Quarter 2009" by Mark Hubregtse on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
Voor de "hightechglasvezel" jongens een HD versie:
Comment
-
Tijd om dit leuke topic weer eens op te graven.
Ik hou me bezig met informatie zoeken over alles en nog wat vooral over dj gear, p.a , verlichting etc.
Hobbyen aan defecte lichteffecten doet me ook erg goed en sleutelen aan me auto,busje of aanhanger vind ik ook nooit naar.
Ook een spelletje op me ps3 is erg leuk en natuurlijk ouderwets chillen of stappen met vrienden en ook zwemmen op een zondag is erg lekker te noemen!
Comment
-
leuk topic!
Zal is even kijken wat ik doe naast thuis drive in.
Met de kameraden doe ik ook veel. Elke week hok/keet en daarvan ca. 2 keer in de maand te beluisteren aan de FM band. We hebben een kleine zender van 20 watt. We hebben een berijk van ca. 10 KM met dit zendertje.
-Foto van de zender.
Ik heb naast dat ook veel intresse in het grondverzet gebeuren. Pa heeft zelf een kraan(graafmachine) en trekker. Hier draai/rijd ik ook veel op in vakantie en in het weekend. Ik mag er dan ook graag mee bezig zijn.
-Foto trekker
-Foto kraan(geen standaard kraan maar speciaal met lange giek:cool:)
Comment
-
zoals wij niet heel veel, denk zelf minstens 10 luisteraars. Omdat we kleine zender hebben. Als de band rustig is en op 97.3 zitten dan hebben we wel meer. We hebben wel luisteraars omdat het piraten muziek is, niet van dat cascada, 50 cent enz.
Hier in de buurt is het heel bekend illigaal draaien(piraten(muziek)). Ze draaien hier meestal four tak, het radiesemble en nog veel meer.
klein voorbeeld van liedjes wat we dan draaien:
Four tak - het geluk dat ik miste
don mercedes - rocky
debaila - op zoek naar het paradijs
Het zou jou wellicht niet bevallen deze muziek... zo is ieders mening.
Dit soort muziek is hier in regio twente heel bekend
Comment
-
Ja zeker leuke hobby.
Het is heel erg bekend hier de piraterij. Dit weekend heeft de PTND(piraten team noord-deurningen) gedraait. kwamen bijna heel nederland door met ca. 12.5 KW (12500 watt!) dat is hier haast normaal voor een weekend draaien. Dit team bestaat uit ca. 25 man.
Ben er dit weekend geweest. was mooi, zaten in een oude schuur. hadden er een geluid set staan van Electro voice. 3 sub 1 top per kant.
Ook veel licht, 4 x MH(martin 250), 4x T-bar met 4 parren. en nog 4 losse short parren om draaitafel en drank uit te lichten.
Comment
-
hier kleine impressie hoe het gaat hier in de buurt met piraten. misschien leuk voor mensen die willen zien hoe het hier gaat.
Foto's + stuk tekst en kort filmpje
Comment
-
Dat ik hier nog niet gepost heb! O_O
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet veel tijd heb voor andere hobbies. Ik ben nog vrolijk bezig met mijn opleiding, nog zeker minimaal vier jaar, en heb nog een lange weg te gaan voordat ik mijn beoogde masterdegree binnenheb, dus dat slurpt tijd op. M'n werk eet vrijwel de rest van al mijn vrije tijd weg. Wat ik nog overhoud gaat dan op aan kloten in de studio.
Wel heb ik tot recentelijk nog altijd veel aan watersport gedaan, in 2008 bijvoorbeeld kampioen Zeeland met roeien geworden, en uiteraard veel zeilen met de zon boven je, languit op een bankje en een biertje in de hand. Officieel ben ik volgens mij nog wel lid van de vereniging, maar kom er helaas nooit meer. Was altijd op zaterdag, en op zaterdag werk ik weer van 9 tot 6 :P
Comment
-
Ik dacht dat ik ook al gepost had :O .
Ik ben buiten licht en geluid bezig met Handboogschieten, buiten dat vind ik het ook zo wel af en toe wel eens leuk om een game in mijn 360 te proppen. Zo niet, ben ik achter mijn PC bezig voor het bekende spelletje GTA of sta ik in het theater. Want acteren/zang/dans en die rommel vind ik ook erg leuk :D !
Comment
Comment