Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's Musikmesse 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's Musikmesse 2011

er is sinds (gister denk ik) een foto collage online van bax met allerlij leuke foto's van uit musik messe Frankfurt,

zelf vind ik het een leuk idee om zo ons er toch bij te betrekken.
    al vind ik het wel jammer dat bij veel foto's geen txt staan waar bij ik me afvraag...wat zou dat zijn of welk merk is dat...

is het een idee om hier wat aan tedoen, en er staan ook wat foto's tussen zoals foto 207 die er niet in had gehoeven van mij, maar ja ieder zijn ding.

Mvg De dude Jonkie

volgens mij staan al deze fotos ook op de facebook pagina van bax.
    Hier kan je natuurlijk bij een foto ook een vraag stellen over iets, er zal vast wel iemand zijn die je daarop dan antwoord kan geven.

Comment

wat zou dat zijn of welk merk is dat...
      Dan zouden we héél, hééééél lang bezig zijn om alle foto's online te zetten. En om nou een maand later pas die foto's er nog eens op te zetten, nah. ;)

We hebben het speciaal zo gedaan zodat jullie zo snel mogelijk mee konden kijken met wat er allemaal te zien is.

En het gokken naar merken en types, kan je ook zien als een uitdaging. :mrgreen:
      Toch bedankt voor de tips. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Dan zouden we héél, hééééél lang bezig zijn om alle foto's online te zetten
        Misschien een idee!
        maak gebruik van de mensen die dit leuk zoude vinden om te doen,
        mensen die veel vrije tijd hebben en graag wat doen om een goed lopend bedrijf te helpen op vrijwillige en vrijblijvende manier,
        Last edited by JONKIE_NL; Monday-11-04-2011, 01:04.

Comment

Dat zijn echt klusjes voor stage personen haha.

Comment

Dat denk ik juist niet, hoe moeten die nu weten welk product nu wat is. ;)

De foto's zijn er ook meer om een impressie te geven van de beurs en de producten die er staan. Ook wij kwamen nog dingen tegen waarvan we dachten; hmmm stonden die er nu al bij ons in of niet? :mrgreen:

Comment

Working...
            X