ik weet het dit is super ultra mega stom, maar waarom doen jullie(als in bax-shop.nl) niet eens een Mac2000 Preformance 2 speel nu, en win prijsvraag quiz, lijkt mij zelf wel een leuke prijs om te winnen...(zeg zelf wie zou deze MH niet willen winnen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
weg geef actie
Collapse
X
-
@ Dave: dat ben ik aan de ene kant met je eens omdat het veel te duur is om weg te geven en dat bax dat toch nooit weg gaat geven (wat hij best zelf had kunnen bedenken), maar aan de andere kant ben ik het niet met je eens omdat het gewoon een sugestie voor een prijs is (waar moet je dat anders doen?).
Toch denk ik dat het een slotje wordt...
Comment
-
Misschien wil ik wel helemaal geen Line-Array of die movinghead maar een digitale mengtafel.
Zo wil iedereen wat anders en Rick heeft ook al wel eens aangeven dat ze proberen voor iedereen wat wils te kiezen in de ''win-acties''
Maar ik denk dat je wel kan bedenken dat ze geen movinghead van 10000 euro weggeven. 2 leuke actieve kastjes daar in tegen is b.v. weer een heel ander verhaal.
Comment
-
-
@ Rintie,
moet ik hier nou een antwoord op geven?
misschien was het voor jou niet duidelijk genoeg zoals ik al zij (in het begin van mijn verhaal) dit topic redelijk nutteloos (daarom ook bij OFFTOPIC)
@ ajdeboer,
als je op zulke vragen antwoorden verwacht, zou ik maar eens aan een cursus zelf reflextie mee doen...
veder heeft dit topic niets te maken met deze MH specifiek, ik had idd ook een line-aray kunnen kiezen of een leuk mengtafeltje.
dit topic is meer over de discussie voering over het onderliggende onderwerp bedoeld, zoals sommigen wel blijken te snappen, en hoe je dit topic in of uit zijn context plaatst is aan jullie,
Comment
-
Ik volg jullie gepiep niet helemaal? Bax heeft deze al een paar keer in de weggeef actie gehad. Net als een line array set en een digitale tafel. Ook heb je al 6 stageflames tegelijk kunnen winnen en een complete studio.
Wat dacht je van WIN JE COMPLETE AANKOOP BEDRAG TERUG actie's.
Met wat geluk hoef je het dan alleen even voor te schieten. Et wat pech win je niet maar ach als je ze toch moest hebben.
Comment
-
Het begint hier wat hoog op te laaien begrijp ik wel... tijd voor een beetje uitleg.
Laten we het eens van onze kant bekijken. We hebben een budget vastgesteld om bepaalde acties van te gaan doen, in samenwerking met verschillende leveranciers.
Nu kunnen we verschillende dingen doen:
1. We maken 1 persoon per jaar blij met een product ter waarde van 10.000 euro
2. We maken tientallen personen per jaar blij met talloze producten van iets mindere waarde
Verder ben ik van mening dat je bij ons vrij weinig hoeft te doen om kans te maken op een mooie prijs. Vaak is het alleen even wat retweeten, of Google er bij pakken om antwoorden op wat vragen uit een prijsvraag te verkrijgen.
Je hoeft niet persé 3000044035026504502 vrienden te mailen/stalken om extra kansen te krijgen, je hoeft geen kleurplaat in te kleuren, je hoeft geen posters voor je raam te hangen en je hoeft ook niet te 'investeren' door een vaag telefoonnummer te bellen á 80 cent per minuut. Of je e-mail adres opgeven en vervolgens benaderd worden door 100 'partners' van de prijs-organisator. Of sms-en naar een nummer en vervolgens energiemaatschappijen aan de lijn krijgen. Ik denk dat iedereen wel begrijpt waar ik op doel. ;)
Lang verhaal kort; We proberen er alles aan te doen om het voor iedereen makkelijk te maken om eens kans te maken op een leuk prijsje zonder randvoorwaarden. Soms is het een kleine prijs, soms is het een wat grotere prijs. We proberen variatie in de waardes te houden, evenals de doelgroepen en het medium dat we gebruiken voor de verspreiding. En soms maken we er wat leuks en creatiefs van, zoals bijvoorbeeld met een foto- of video-actie.
Zo zijn er al eens dingen via het forum weggegeven, via de shop zelf natuurlijk en ook via Twitter en Facebook.
Om vervolgens terug te komen op de suggesties die hier voorbij kwamen, verwacht niet dat we Martin of Vari*Lite spullen weg gaan geven. Of een line-array. En zeg nou zelf, wat heb je nou aan 1 dure mh?
"Euh, doorverkopen en er wat anders voor terug nemen"
Ja en dat schiet dus niet op. We geven altijd functionele prijzen weg. Soms gadgets, soms accessoires, soms complete systemen waar je leuke dingen mee kunt doen. En omdat we meerdere kleinere dingen kunnen weggeven kunnen we ook meer mensen blij maken.
Verder snap ik niet waarom er gelijk een merknamen-foodfight ontstaat. Wat maakt het nu uit of de een fan van Martin producten is en de ander van Vari*Lite? Dat mag ieder toch voor zichzelf uitmaken, ongeacht prijs of kwaliteit? Zo zijn er ook fans van DAP Audio, JBL, Turbosound, L'Acoustics, Showtec, dB Technologies, RCF, noem maar op...
En het is echt geen wedstrijd 'wie kan het meest gerenommeerde merk in de pro wereld opnoemen' hoor. De naam van een merk zal mij persoonlijk een worst wezen. ;) Ik kijk naar de producten die gemaakt worden en het prijskaartje. En als verhouding tussen de prijs en kwaliteit dik in orde zijn vind ik het allemaal best. En of dat nou in het budgetsegment is of in het pro-segment maakt me ook helemaal niets uit.
Zo. Dat was mijn riedeltje weer voor vandaag.
Comment
-
Amen.
Ik ben het helemaal met rick eens, wees blij dat je kans hebt op iets, zeg nou zelf, in wat voor winkel vind je nou zulk soort dingen?
Wees blij met wat er is en als jij denkt dat je het beter kunt, ga jij toch een winkeltje beginnen online en geef jij toch MH's bijv. weg van 10000,-- per stuk?
Comment
Comment