Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samenwerking met collega bedrijven.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samenwerking met collega bedrijven.

Enige tijd geleden las ik hier op het forum dat iemand met collega (verhuur) bedrijven afspraken maakte gemaakt over inhuur etc.

Nou had ik het idee dat er vast meer mensen zijn die wel eens wat meer spullen zouden willen gebruiken dan ze zelf hebben of die wellicht andere een handje op weg willen helpen met zulke spullen of misschien zelf diensten. (dit is dus naar mijn idee iets anders dan collega's gezocht,)

Mijn idee was dus dat iedereen die daar interesse in heeft dat hier kan posten. Daarbij vermeld je dus wat je eventueel vaker nodig zou hebben, of dat je collega's wellicht kunt helpen, en waar dat is.

ps. mocht je hier verder nog andere ideeën over hebben dan mag dat natuurlijk ook ;)
    Last edited by SLGV; Sunday-05-06-2011, 13:29.

Mm, ik weet niet of dit veel zin heeft. Iedereen kent Google om bedrijven op te zoeken en als je bezig bent met licht en geluid in de buurt kom je snel collega bedrijven tegen.
    Als ik spullen nodig heb kan ik altijd zo terecht bij 2 bedrijven.

Overigens is het forum voor heel Nederland als dan ik uit Zeeland een mengtafel heb die iemand in Groningen wil huren schiet het nog niet op.

Comment

Ik zou hier ook de complete verhuurlijst kunnen neerpoten... Echter heeft dat zoals Walter al zegt totaal geen nut.
      Enige waar je mensen mee verder kunt helpen is een linkje naar de gouden gids.

Comment

Working...
      X