Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl forumspel! [Feedback topic]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om even te reageren op de vragen uit het Forumspel topic;

Ik ben een gewone 16 jarige 4-Havo student (16?... ik ben in de derde blijven zitten) die 30 uur in de week les heeft waarvan 4 uur informatica (computerles, 20mB internetsnelheid en je hoeft niet veel te doen) en ben niet veel anders als gewone mensen. Ik kijk regelmatig in de shop en voor het forumspel wordt het alleen maar meer en op een gegeven moment weet je waar je ongeveer moet kijken omdat het je bekend voorkomt (dus misschien toch een fotografisch geheugen?).

Comment

haha dat kan wel kloppen maar ik doe het je niet na. Meestal als ik op het forum zie dat rick weer een plaatje heeft gepost zie ik jou antwoord er weer bijstaan en dan denk wtf hoe kan hij uit zo'n klein hoekje het juiste product halen:P dus nogmaals respect jou kant op;)

Comment

Ik doe het je ook niet na hoor ;) en ik kijk toch echt wel wat meer in de webshop (althans, mag ik hopen =D)

Comment

Er zit een groot verschil tussen de site open hebben staan in de taakbalk en snel omhoog klikken (lees: Hyves, Facebook, Twitter, MSN en noem het allemaal maar op wegklikken) als de baas langs loopt of daadwerkelijk verderkijken als de homepage.

Comment

*proest*

Facebook, Hyves en Twitter laat ik trouwens lekker openstaan hoor, behoort immers tot mijn takenpakket ;)

Maarre.. back on topic? =D

Comment

Volgens mij ben je wat vergeten Rick..

Comment

Er hoeft ook niet elke dag een afbeelding geplaatst te worden. Hier zit minimaal 1, en maximaal 5 werkdagen tussen.

Comment

Sorry mensen, maar sinds kort ben ik fulltime werkzaam bij Bax tot ik een nieuwe opleiding kan starten.
                  Nu zou je denken 'oh mooi, dan kan je vast ook meer aandacht aan het forum besteden'...
                  Eh, nee, niet helemaal. ;) De helpdesk is namelijk de afgelopen dagen wat onderbemand geweest, waardoor ik de afgelopen 3 dagen van 9 tot 7 continu telefoontjes heb opgepakt, chatters te woord gestaan heb, mailtjes beantwoord heb en orders zitten maken als een malle. En dan ben ik niet de enige, want de rest van het helpdesk-team werkt net zo hard, dan niet harder om alle mails, telefoontjes, chatgesprekken, problemen en orders te verwerken.

Aangezien ik een halfuur moet rijden van werk naar huis en dan ook nog even rustig wil eten, hou ik een paar uurtjes vrije tijd over per dag. En dan moet ik heel eerlijk zijn, in die paar uurtjes die ik dan nog overheb gaat Bax (dus ook het forum) dan op een iets lager pitje, zeker omdat ik er overdags vol inzit en met niks anders bezig ben. ;)

Het is sowieso de bedoeling dat ik voor een deel helpdesk ga doen en voor een deel copywriting, waardoor er overdags wellicht iets meer speling is om wat meer aandacht hier te kunnen besteden. Ik zal sowieso zometeen gelijk een nieuwe afbeelding plaatsen. ;)

In ieder geval wilde ik bovenstaande even uitleggen, dat jullie niet denken dat ik het expres doe ofzo of uit laksheid. ;)

Comment

Nog steeds niet geraden? Of wacht iedereen gewoon braaf tot ooto weer een punt gaat scoren? :D

Comment

Ik weet hem lekker :p

Comment

Ja Rick, het is je gelukt een moeilijke neer te zetten :)

Comment

Ik zal eens gaan zoeken heb gisteren de moeite niet genomen dacht otoo zal hem zo wel weer hebben xD

Comment

Volgens mij is ooto ziek...

HINT: wapper, wapper, wapper, wapper.

Comment

Oké, ik geef het op.
                              Ik dacht: "Goh, laat ik eens meedoen"
                              2 uur gezocht, maar de handdoek in de ring gegooit =D

Comment

Goed, hier vast een tip:
                                Klik

Comment

Working...
                                X