Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl forumspel! [Feedback topic]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl forumspel! [Feedback topic]

Stel hier al je vragen of plaats al je opmerkingen over het Bax-shop.nl forumspel. :)

Kijk dit vind ik echt een top idee :)

De acties voor nieuwe leden zijn natuurlijk heel leuk, ook voor de promotie van het forum.

Daarom vind ik dit echt een super idee, op deze manier zijn er weer een paar vaste klanten die een duwtje richting bax krijgen!

Verder heb ik misschien een idee voor een opvolgende versie, mocht die er komen.
    Als er een subforum aangemaakt kan worden, dan kan je voor elk plaatje een appart topic openen, zodat alles een beetje overzichtelijk blijft. Deze plaatjes zijn nog zo makkelijk dat het bijna zo is dat wie het eerst de thread leest ook het punt binnen haalt en er dus maar één reactie voor nodig is, maar als het straks moeilijker wordt, dan worden de topics ook langer.

Just my 5 cent though.
    Last edited by NBeat; Monday-12-01-2009, 00:01. Reason: Typefout

Comment

We zullen zien hoe het eerste deel verloopt en of dit overzichtelijk genoeg is.
      Mocht dit toch niet zo blijken te zijn dan is jouw optie inderdaad praktisch.

De moeilijkheidsgraad van de plaatjes zijn nu ook verhoogd, jullie konden de eerste paar afbeeldingen direct uit de webshop vissen. ;)

Comment

Ik vind dat het niet echt werkt? Ik ben nu amper 2 uur weggeweest, toen er nog geen plaatje stond, plaatje is geplaatst, plaatje is geraden. Eigenlijk dus een beetje recht van de snelste spel naar mijn mening

EDIT: Ik zou overigens nu niet weten hoe je het beter zou kunnen doen, maar daar zal ik over denken :P

Comment

Het is ook lastig om er achter te komen waar de moeilijkheidsgraad moet komen te liggen. Ik verwachtte niet echt dat jullie het product al binnen 10 minuten in de shop konden terugvinden. Ik ben nu bezig met een verzameling lastigere te maken, zodat jullie stevig op zoek kunnen. ;)

Comment

Naja, de eerste waren echt heel makkelijk, een stel pioneer faders herken je ook wel. En als je heel veel mini faders ziet zal het vast een EQ zijn, dus ook niet makkelijk om iets te verzinnen

Comment

Zeker een goeie actie! Misschien is het ook een goed idee om bij een product waar meerdere foto's bijstaat niet de eerste te pakken maar bijvoorbeeld de tweede of derde foto en daar een stuk uit knippen zodat het moelijker word ;)

Comment

Dat heb ik inmiddels ook al gedaan, bedankt voor de tip. :)

Comment

Jij ook bedankt voor de tip Rick :p Weten we gelijk waar we op moeten letten :D

Comment

Ik blijf gewoon lekker variëren hoor. En neem maar van me aan dat het lastiger voor jullie gaat worden, jullie komen er veel te makkelijk vanaf :P

Comment

vind het leuk bedacht maar het werkt niet... omdat er simpel weg mensen overdag zitten te kijken voor het forum spel terwijl de meeste waarschijnlijk op school zitten of op het werk of een andere mogelijkheid om niet op internet te kunnen.

Dus eigenlijk zijn er een helleboel mensen op het forum die geen kans maken op de prijs terwijl een spel voor iedereen toegankelijk moet zijn of niet?

Ik zal er verder geen minuut minder om slapen maar kan me voorstellen dat een hoop mensen het niet echt eerlijk vinden.

Comment

Opzich heb je wel een punt en ik begrijp het ook wel, echter is het nogal lastig om de complete situatie zo te krijgen dat iedereen precies dezelfde kans heeft.

Wel vraag ik me dan af wat hier de oplossing voor is?

Comment

Bijvoorbeeld de ene dag overdag s middags op een vaste tijd en de andere s avonds op een vaste tijd.

Zo kunnen de werkende en schoolgaande klanten van bax ook kans maken op een prijs.

Comment

Ik denk dat het wel degelijk werkt. Er moet alleen nog even het juiste niveau gevonden worden.

Comment

Je zal altijd het probleem blijven houden, want de mensen die niet naar school gaan, zitten op hun werk.
                              Misschien iets bouwen dat je via een formulier het antwoord kan geven en dat er bijvoorbeeld iedere avond om 21.00 uur willekeurig uit de goede inzendingen een winnaar wordt getrokken.
                              Dan heeft iedereen in ieder geval van meer kans om een oplossing te kunnen geven.

Nu is het gewoon simpelweg degene die overdag het meest online is, de persoon die als eerste een antwoord kan invullen.

Comment

Working...
                              X