Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJ Truck

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DJ Truck

Hallo iedereen,
    Laatst zag ik dus dat op de opendag een DJ truck stond van Pioneer.
    Weet iemand wat het voor een dag kost om deze te huren?
    en waar dit kan?

Dan zou je misschien even contact moeten nemen met bax-shop zelf. Maar als ik vragen mag. Waarvoor wil je die truck huren?

Comment

Neem even contact op met promosound(.nl), als ik mijn zoekresultaten goed begrijp gaat dit via hun.

Comment

Nou, volgend jaar heb ik Gala met school, waarbij je met een speciaal voertuig mag aankomen. het leek me leuk dat ik dan ga draaien op die truck met een paar klasgenoten achterop :) maar inderdaad kwam ik ook nog bij promosound terecht. Die heb ik dan ook gemailt, evenals pioneer nederland.

Comment

Das wel een stoer idee!!
          Maar ik denk toch dat dat duur uit zou vallen.

Comment

De truck staat inderdaad bij Promosound binnen :P

Comment

Plaatje bij het praatje

Comment

Volgens mij doen zij dit niet, alleen bij comerciele activeiten.
                heb ooit de jeagermeister truck willen regelen, zij doen dit ook niet.

Comment

Tja, t zou geweldig zijn als dit mogelijk is. Ik hoop op een reactie :)
                  Kun je tenminste wel zeggen dat je iets origineels hebt, om net zoals bijna alle andere in een oude auto aan te komen is ook zo iets/

Comment

en dan is het ook nog te vraag of hun willen rijden terwijl die booth open staat zegmaar.

Comment

Als ze rijden is de booth leeg en er is een hoop mogelijk als je de juiste connecties hebt...

Comment

Misschien de brandweer bus van ''Feestmee''? Zag ze pas geleden hier in Terheijden rond rijden. En toevallig woont ie in Schijndel...

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                          en dan is het ook nog te vraag of hun willen rijden terwijl die booth open staat zegmaar.
                          Dat kan je sowieso al uit je hoofd zetten. Kijk die truck dan?! Die maakt enorm veel herrie tijdens het rijden, stoot veel roet en stank uit en zou vast ook een wegligging van niks hebben. Tevens denk ik ook niet dat ze gaan rijden als alle gear aangesloten is. Al ben ik het compleet met je eens dat die truck über mooi is.

Comment

Zie filmpjes op yt dat ze rondrijden tijdens het draaien, dus denk dat het geen probleem is. Feestmee is inderdaad ook een optie. soort van collega hiero, haha. maar die word een beetje standaard met het gala.
                            edit: bewijs van rijdende wagen: http://www.youtube.com/watch?v=iMpeksDE0m8

Comment

Ik weet in ieder geval dat die truck 1 op 1 loopt. Ritje van pakweg 300 kilometer kost je 400 euro, had ik gehoord. ;)

Trek je portemonnee dus maar open als je dat ding wilt regelen, want naast brandstof zullen er nog wel meer kosten aan verbonden zitten.

Comment

Working...
                              X