Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJ Truck

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat rijden met dj gear ja het kan.. mag het zomaar.. nee dat denk ik niet.
    Rijden tijdens de dance parade in Rotterdam is toch wel even heel wat anders dan een jochie naar zn school brengen.. gelden hele andere regels voor.

Daarnaast zou ik het geld dat je er aan kwijt bent liever uitgeven aan gear... maar dat ben ik

Comment

Rijden tijdens het draaien kan absoluut met deze truck, kijk maar naar de Danceparade, toen hing er nog een oplegger achter ook. Maar dan alleen stapvoets tijden natuurlijk.
      Deze truck heeft volledig zijn eigen stroomvoorziening voor alle apparatuur en speakers, dus het zou in principe wel kunnen.
      Je zal alleen wel met het omgevingsgeluid zitten, je mag niet zomaar overal veel volume draaien in het openbaar.

Comment

Het is zoals ik aangaf de aankomst op dat gala. Daarvoor is de weg ook afgezet, en zijn alle vergunningen aanwezig. Je rijdt daar ook geen 30 km per uur, je staat in een hele lange rij te wachten tot je eenmaal voor bent. Dan is het wel leuk, een before party, haha. Ik wacht hun mail even af.

edit: en stel we doen het, dan zou het al weer met een groep zijn, dus de kosten worden ook verdeeld.

edit2: Wat heeft bax er voor betaald als ik vragenmag?
        Last edited by dj-drace; Tuesday-07-06-2011, 15:08.

Comment

Koop een krat bier met die groep en maak het zelf gezellig vooraf.

Volgens mij is dit beetje over dé top.

Comment

Wat heeft bax er voor betaald als ik vragenmag?
            Geen idee, maar een gemiddelde limousine kost je minder denk ik.

Comment

@ citybeatz

meestal( was bij ons) staan er bewaker voor de deur en moet je eerst blazen, als er bijvoorbeeld 1 bijloopt die niet recht meer kan lopen moet de hele groep blazen en dan mag je niet naar binnen:S

Comment

Was hier niet het geval, maar ik heb zoiets het laatste jaar, even laatste feestje met zn alle, dan mag het ook best wat kosten. het lijkt me daarbij ook gewoon geweldig ;)

Comment

Waarom niet zoiets huren en je eigen installatie erop, goedkoper en origineler :p

Comment

Mn pa heeft zelf een meubelbakkie, met een laadklep achterop. zat al te denken om een booth op die laadklep te maken ofzo. mja eerst even die prijs afwachten van die pioneer bak:P

Comment

Pioneer zelf heeft trouwens terug gemailt, die gaven inderdaad ook aan dat de truck bij Promosound staat.

Comment

Ja klopt, die truck is niet van Pioneer zelf, zij huren hem ook weer.
                        Deze truck rijdt soms ook als 538 DJ truck rond, gewoon kwestie van overstickeren.

Comment

Kijk, dat wist ik niet, haha.

Comment

Tja, het is een gala he, en dan wilt iedereen niet iets specialers dan de rest van de school. Blijkbaar maakt het dan niet uit wat het kost. Het gaat dan vooral om het gezien worden dus je rijd echt zeer langzaam, en meestal begint het feest ook ppas op de oprijlaan van de locatie.

Laatst nog op het gala van m'n oude school geweest, toppunt was iemand die met een helicopter werd in gevlogen. Kost je ongeveer een 3500,-- euro, maar ja dan heb je natuurlijk wel een 5 minuten durende top-entree.

Van mij hoeft dat niet zo, ik ben er altijd nog gewoon met de eigen auto heen geweest, fijn langs de wachtende mensen en zo voor de deur geparkeerd. En dat vindt ik dan altijd nog een stuk hipper dan een 30 minuten tot een uur in de rij staan om eventjes op de rode loper uit te stappen.. Maar ik snap best dat er genoeg mensen zijn die toch nog eventjes willen "opvallen" op het schoolfeest.

Comment

Ik heb zoiets van die ene keer moet het kunne ;) maar ik wacht even de mail af. Verder kan ik niks ontopics bedenken:)

Comment

En nog mail terug gehad ben namelijk wel nieuwsgierig;p

Comment

Working...
                                X