Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's/video's van je lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Post hier foto's/video's van je lichtset

Altijd zien we op diverse foto's lichtsetjes staan, maar we komen eigenlijk nooit zoveel video's tegen.
    Daarom is dit topic er, om al je foto's en video's van je eigen lichtset te posten, zodat anderen hier commentaar en tips op kunnen geven. :)

Het is dus niet een specifiek een "post hier je drive-in shows foto's"-topic, maar meer om een analyse van je lichtset te maken en commentaar te geven wat er goed is, wat je zou kunnen verbeteren en wat je zou kunnen uitbreiden om deze nog beter te maken. :)

Om af te trappen:
    Filmpje van 2x Aztek DJ Robo en een T4'tje met par56 short aan een American DJ Duratruss System
    Foto van 2x Aztek DJ Robo, Boost Green 30 mw laser en T4 met par56 short aan American DJ Duratruss System
    Last edited by Rick; Wednesday-14-01-2009, 23:27.

mijn kamer

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Leuk begin heb je gemaakt met die SCX 500, maar wanneer je drive-in shows gaat doen heb je echt basisverlichting zoals (LED)parren nodig. Tevens vraag ik me af hoe je die truss bevestigd hebt?

Comment

Leuk;D

Comment

[img=http://img88.imageshack.us/img88/9647/1001854df6.th.jpg]

8x parren
          2x Martin mx1
          1x Martin T-rex
          2x Led stroboscopen
          1x 1500 watt strobo

En een bergje truss

Show Beverwijk

8x Parren
          2x Led-stroboscopen
          1x Led-sterrendoek
          Last edited by Partysounddriveinn; Friday-23-01-2009, 00:05.

Comment

[edit]Verkeerd topic, oeps. ;)[/edit]

Op die tweede foto had je misschien beter die break-outs aan de achterkant van je truss kunnen hangen. Nu liggen ze er op en dat haalt net dat strakke voor-aanzicht weg. ;) Hoe bleef die truss eigenlijk goed rechtstaan? T-stuk onderaan, of zware baseplates?

Comment

Ja die breakouts waren een probleem kon er niet achter komen omdat het podium geborgt stond dus er bleef weinig over haha.
              En vraag op je antwoord Baseplates:D

De opstelling op de eerste foto was een truss portaal ( een u)

Comment

Ik vind je onderste foto iets meer voor het drive-in show topic. De lichtfoto ziet er wel strak uit.

Comment

nieuw filmpje

Originally posted by Rick View Post
                  Leuk begin heb je gemaakt met die SCX 500, maar wanneer je drive-in shows gaat doen heb je echt basisverlichting zoals (LED)parren nodig. Tevens vraag ik me af hoe je die truss bevestigd hebt?

hier een vervolg op het andere filmpje maar nu met parren
                  het is een par56 dmx set die ik nieuw op marktplaats heb gekocht voor 195 euro, ook heb ik nu speakers maar daar moet ik nog een versterker voor hebben

fimpje:
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                    hier een vervolg op het andere filmpje maar nu met parren
                    het is een par56 dmx set die ik nieuw op marktplaats heb gekocht voor 195 euro, ook heb ik nu speakers maar daar moet ik nog een versterker voor hebben

fimpje:
                    http://www.youtube.com/watch?v=t61ogPQvgSI
                    inmiddels een dap palladium vintage p-700 versterker gehaalt en er komt aardag wat geluid uit die 100 watt speakertjes van community
                    perfect versterkertje daarvor

Comment

Hier staan inmiddels twee JB Systems LED Solars te prijken. :)
                      A.s. maandag gaan ze wellicht mee naar carnaval, limonadebal te St. Jansteen. Foto's zullen dan uiteraard weer verschijnen. ;)

Comment

Ik heb sinds kort twee movingheads en een jb-systems sm1612 die nu al hun geld waar hebben gemaakt. Die dingen zijn reuze handig om midden in de zaal ergens aan te hangen (als het kan natuurlijk) zonder dat ze maar een beperkt bereik hebben. Het zijn tweedehands en dat is te zijn aan de buitenkant maar ze zijn maar een paar keer gebruikt en het enige wat er aan kapot was, was een lampje maar daar komen we wel weer overheen voor die €100,- de stuk wat ze gekost hebben. Als ik ze gebruik op een feest en ik denk er aan om een foto te maken zien jullie die wel verschijnen.

Comment

Ben wel benieuwd hoe en waar je deze precies gaat inzetten in het midden van de zaal. Maargoed, we zien graag de foto's verschijnen. :)

Comment

ook van mijn show een (oude) foto

2 winners,
                            2 fourbars,
                            z1200 rookblazer
                            stroboscoopje
                            6 m truss op adj draai-upjes

Comment

Ik heb deze foto al een hele tijd geleden gezien. Tevens is je website ook verouderd. Niet meer zo actief in het drive-in show wereldje? Of pas je de website niet meer aan?

Leuke set! Ik vind alleen het statief middenin de tent een kritieke factor.

Comment

Working...
                              X