Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier foto's/video's van je lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Paradise View Post
    Tja, al een hoop over gezegd:

-Doe wat aan je meubel
    -Maak wat leuke programma's in Freestyler
    Zijn we al mee bezig.

Ik ga Maandag/dinsdag nacht op vakantie, en ben dan weer 27 Juli terug.
    Dan gaan we bezig met het opknappen van onze geen nieuwe, nooit gebruikte aanhanger.
    En gaan we zelf flightcases maken. (Mijn vader is daar geschikt voor om zulke dingen te maken)
    En gaan we bezig met een Opklapbare DJ Meubel.

Hebben jullie daar nog tips over?

Comment

Ik ken Production Partners, heeft die enige link met partner Audio?

Verder nette show, heb je nog wat foto's en fimpjes?

Waar en waneer was dit?
      Production Partners is voor zover ik weet niet gelinked aan andere bedrijven, wel wordt de naam op 10 verschillende manier doorverteld en gebruikt:razz:

Filmpjes zijn op youtube te vinden onder "bassrulers outdoor 2009" en het was op 23 Mei dit jaar op een festivalterrein in Nieuw-Vossemeer NB

Hier kun je terecht voor nog wat foto's http://lj-malli.hyves.nl/album/31388...Werk/Fu50m_xe/

Comment

mijn scarab laser :) scarab

Comment

Haha, leuk. Heb zelf ook ooit zo'n klein dingetje gehad, voor 5 euro gekocht, maar ook niet zoveel gebruikt. Het blijft een druk dingetje, maar daar is de prijs ook naar. ;)

Hier is de mijne. ;)
          Ghost green 30 mw groene laser. Voorgeprogrammeerde patroontjes, waar je ook leuke rustigere dingen mee kunt doen, zoals een wave en tunnel-effect. Erg leuk ding voor het geld!

Comment

tis inderdaad een leuke. ik zoek ook nog een groentje ik zag die gekko staan. maar ik zou me wel eens willen bezig houden met dmx.

Comment

Als je iets wilt overhouden in combinatie met ander licht, moet je toch minimaal een 30 mw groene laser nemen. De rode die je nu hebt zie je gewoon niet meer als je een paar parretjes aanzet. ;)

Comment

had ik al eens gemerkt. ga eens kijken voor iets.
                maar zo belangrijk is een laser niet dus daar heb ik nog wel wat tyd voor ^^.
                morgen komt die electra van adj toe van jullie ^^.

Comment

Hier een opstelling van hoe ik gisterenavond stond
                  en ja er mist een par (die knalde eruit) maar de behuizing heb ik later teruggehangen.
                  Er komen binnenkort ook (ipv van die speakers) 2x mackie srm 450

(trouwens je moet wel je beeldscherm kantelen, dan zie je het filmpje goed ;))
                  klik hier voor het filmpje

Comment

Iets meer aandacht aan je kabels besteden en deze goed over de grond laten lopen. Het liefst nog een stuk gaffa er overheen o.i.d.
                    Als iemand een verzoekje komt aanvragen en die struikelt over jouw kabeltje, valt niet alleen die persoon maar met een beetje pech ook jouw luidspreker.
                    Verder, Derby op de grond, NIET DOEN. De kans is erg groot dat er iemand per ongeluk een schop tegen geeft en daar kunnen die dingen niet zo goed tegen. Lekker op een apart statief samen met die scan ofzo. Zeker in kleinere zaaltjes staat het publiek al snel hutjemutje op elkaar. En dus ook pal voor jouw booth en bij je derby.

Comment

maar zeg eerlijk, het ziet er beter uit als bij dit filmpje:
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Dat wel, maar ik haal alleen wat puntjes aan die net iets beter zouden kunnen, ook een stukje veiligheid.

Comment

Mooi meubel, net zoals rick al zei, kabeltjes aftappen. zeker die kabel van je box naar je meubel, ingeval van brand of een andere calimiteit moet iedereen de lokatie zo snel mogelijk verlaten, de kans dat ze over die kabel struikelen is dan erg groot! Niet zuinig gaan doen met je tape, gewoon afplakken..

Comment

Mooi meubel, net zoals rick al zei, kabeltjes aftappen. zeker die kabel van je box naar je meubel, ingeval van brand of een andere calimiteit moet iedereen de lokatie zo snel mogelijk verlaten, de kans dat ze over die kabel struikelen is dan erg groot! Niet zuinig gaan doen met je tape, gewoon afplakken..
                            ik zal er de volgende keer aan denken ;)
                            En wat betreft de "Dj booth" het zijn 2 tafels die in v-vorm stonden :)

Comment

filmpje van op mijn kamer ^^ par-T

Comment

Even meegenomen naar hier, het is eigenlijk nog geen drive-in als het thuis staat. ;)

Eerste indruk: druk... heb je al een DMX-controller voor je scans? Of wat voor scans zijn het?

Comment

Working...
                                X