Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoevaak bezoeken jullie concerten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoevaak bezoeken jullie concerten?

Hoevaak bezoeken jullie concerten van artiesten?
    en naar wie ben je allemaal al ooit geweest:)

Laat mij beginnen:
    Ik ga niet zo heeeeeel vaak naar concerten is wel vet natuurlijk om je idol live te zien maarja altijd zo duur:D

maar ik ben naar Kanye west & Wu-tang clan geweest:D

Comment

Ben ooit voor CKV op school naar een concert van Belle Perez geweest. Was opzich best leuk, vind haar nummers ook best leuk om te luisteren en te draaien. :)

Comment

M'n laatste was Zand Almere, dat was goed te doen zo in t zonnetje op een strand :)

Comment

Ga ook niet zo heel vaak,
          Laatste was Mega Piraten Festijn.
          Verder paar keer bij Guus Meeuwis geweest, en afgelopen jaar ook bij Marco Borsato.

Comment

Ik ben 1x naar concert geweest van Marco Borsato, niet in Nederland maar op Mambo Beach in Curacao. Was echt één van de mooiste avonden uit mijn leven :)

Verder nog nooit eigenlijk, het is wel de planning om met onze collega's nog een keer naar de toppers te gaan ofzoiets alleen wilt er dan bijna niemand mee :(

Comment

Originally posted by Robert View Post
              Verder nog nooit eigenlijk, het is wel de planning om met onze collega's nog een keer naar de toppers te gaan ofzoiets alleen wilt er dan bijna niemand mee :(
              Ja logisch, naar de uh... toppers:D

Comment

Waarschijnlijk gaan we volgende week gezellig met 'n groep naar de pussycat dolls in noxx, haha ben benieuwd!
                Voorderest bezoek ik niet echt vaak concerten

Comment

&hoe was het?

Comment

Originally posted by Rafya View Post
                    &hoe was het?
                    Helaas gingen we niet meer, pussycat dolls kwamen ook op een of andere manier niet meer :S
                    Het was ook voornamelijk bedoelt als 'verjaardags uitje' van een vriend van me maar aangezien hij het te druk had met een nieuwe zaak openen houden we 't nog voor een keertje tegoed ;-)

Comment

Komaan, gaat er dan niemand mee naar de toppers? :(

Comment

Ik ben zelf een van de toppers toch, zo gaat het verhaal tenminste=) je zal me dus ongetwijfeld tegenkomen, met mijn goede zangstem...=P

Comment

Working...
                        X