Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ben ooit voor CKV op school naar een concert van Belle Perez geweest. Was opzich best leuk, vind haar nummers ook best leuk om te luisteren en te draaien. :)
Ik ben 1x naar concert geweest van Marco Borsato, niet in Nederland maar op Mambo Beach in Curacao. Was echt één van de mooiste avonden uit mijn leven :)
Verder nog nooit eigenlijk, het is wel de planning om met onze collega's nog een keer naar de toppers te gaan ofzoiets alleen wilt er dan bijna niemand mee :(
Verder nog nooit eigenlijk, het is wel de planning om met onze collega's nog een keer naar de toppers te gaan ofzoiets alleen wilt er dan bijna niemand mee :(
Waarschijnlijk gaan we volgende week gezellig met 'n groep naar de pussycat dolls in noxx, haha ben benieuwd!
Voorderest bezoek ik niet echt vaak concerten
Helaas gingen we niet meer, pussycat dolls kwamen ook op een of andere manier niet meer :S
Het was ook voornamelijk bedoelt als 'verjaardags uitje' van een vriend van me maar aangezien hij het te druk had met een nieuwe zaak openen houden we 't nog voor een keertje tegoed ;-)
Comment