Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj's gezocht in regio Nuenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj's gezocht in regio Nuenen

Hallo,

Ik zoek een aantal all-round dj's die ingehuurd kunnen worden voor feestjes.

Hoe gaat het in zijn werk:
    Als de set (mijn set) word geboekt door een klant en het is helemaal geregeld. Wordt jij misschien wel ingeschakeld om bij deze klant te draaien (dit doe je alleen).

Wel ga ik mee om helpen op te bouwen en af te breken.

Eisen:
    - Je bent 18 tot 25 jaar oud
    - rijbewijs bezitten
    - wonend in regio Nuenen/Eindhoven
    - ervaring met draaien/opbouwen/afbreken.
    - nog op te roepen Tot 3 weken voor het feest

De leuke dingen van het werk
    - je krijgt de ruimte (buiten je werkuren) om bij te leren
    - je krijgt van me de mogelijkheid mee te denken om zou alles nog beter te krijgen.
    - je krijgt goed betaalt
    - leuk werk (hou wel in de gaten: jij werkt wanneer andere mensen vrij zijn!)

Heb je nog vragen? Of heb je interesse?
    Renesmael@gmail.com
    Last edited by DjRRRenetjuh; Thursday-23-06-2011, 01:03.

Ik zou het inprincipe wel willen, word in augustus 16.. Ik denk dat een rijbewijs nodig is om bij dat bepaalde feest te komen? Want me ouders zouden me kunnen afzetten.

Remco

Comment

- Je bent 18 tot 25 jaar oud
      augustus 16..
      Hmm...

Comment

Als 18 verbonden zou zijn aan het rijbewijs, zou 16 nog altijd mogelijk zijn als ik eigen vervoer zou hebben. Daarbij laat ik het aan Rene over.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
          Als 18 verbonden zou zijn aan het rijbewijs, zou 16 nog altijd mogelijk zijn als ik eigen vervoer zou hebben. Daarbij laat ik het aan Rene over.
          Ik zoek eerst 2 of 3 mensen die kunnen rijden. Want deze moeten ZICHZELF kunnen redden op een feestje (dus ook met vervoer).

Daarna nog een paar mensen, die in kunnen vallen voor mij(omdat ik altijd kans heb, dat ik weg val i.v.m. Epilepsie).
          Voor dit werk ben je misschien wel geschikt, maar dat laat ik je dan wel weten.

Ook ben ik op zoek naar particuliere dj's met eigen discoshow/drive-inn.

Comment

complete show kan ik ook leveren. hyperdisco.nl

ik hoor het wel.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
              complete show kan ik ook leveren. hyperdisco.nl

ik hoor het wel.
              Heb je mooi voor elkaar!

Maar zou er eventueel nog wat met de prijs gedaan kunnen worden? Anders is het helaas voor mij niet interessant om jullie in Te huren.

Het is voor een zoveel jarig huwelijk van mensen van ong. 40 jaar.

Comment

Ziet er netjes uit ja ;)
                175 euro voor die installatie valt reuze mee hoor!
                Vindt ik een mooi bedrag voor zoveel apparatuur.
                Weet niet wat jij telt dan?

Comment

Ik vond 175 wel mooi voor wat je krijgt ;) daar houd ik het dus ook op.
                  en doelgroep van ongeveer 40 jaar, een 12,5 jarig huwelijk dan?

Comment

175 euro... daar kom ik een uurtje voor ballonvouwen (ex reis en BTW)!
                    een complete drive in voor dat geld is dus helemaal zo gek niet, lijkt me
                    Last edited by zassie; Sunday-26-06-2011, 23:22.

Comment

goed om te horen dat ik niet de enige ben met deze mening.

Comment

Originally posted by zassie View Post
                        175 euro... daar kom ik een uurtje voor ballonvouwen (ex reis en BTW)!
                        een complete drive in voor dat geld is dus helemaal zo gek niet, lijkt me
                        Nee, snap ik. Maar veel mensen vinden dat te veel.plus ik moet er nog mijn marge opzetten.

Comment

Wat wil je maximaal uitgeven en wat wil je daarvoor krijgen. ?
                          Wellicht kan ik ook eventueel iets betekenen, al is nuenen toch wel een eind uit de buurt. Maar misschien wel goed te doen bij "zuiderlijkere" boekingen.

Comment

Nou dat klopt inderdaad ik vraag 150 voor de eerste 5 uur en ben dan vrij goedkoop in de buurt daarom wordt ik ook veel geboekt. Het blijft gewoon dat mensen op de eerste rang willen zitten voor een prikkie. Maar wat vraag jij dan als ik vragen mag?

Comment

Eigenlijk best slecht dat je vanwege de prijs vaak geboekt word ;) Ik ga binnenkort mijn prijs eens omhoog gooien. Laatste weken weekend in weekend uit feesten.

Edit: @ Rene, weet je trouwens dat als er ruimte genoeg is gewoon mijn volledige set word opgezet? reken ik inprincipe geen meerprijs voor. Volledige set denk je aan: 7M truss, 4 scans, 2 mhs, 2 setjes parren, spiegelbol, geluid: 2x sub en 2x top en natuurlijk versterkers en meubels uiteraard.
                              Last edited by dj-drace; Tuesday-28-06-2011, 22:25.

Comment

Working...
                              X