Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj's gezocht in regio Nuenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ DJ drace,

dat is toch ideaal weekend in weekend uit feesten, maar idd jou prijs mag wel wat omhoog als je kijkt wat voor een show jij standaard levert,(weet niets over jouw draai kwaliteit maar die zou wel dik in orde zijn:P)

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
      Eigenlijk best slecht dat je vanwege de prijs vaak geboekt word ;) Ik ga binnenkort mijn prijs eens omhoog gooien. Laatste weken weekend in weekend uit feesten.
      Beetje naief nagedacht hoor;)
      Ik ben één van de weinige in de buurt die een eigen drive in heeft met dj.
      Omdat ik dit in eigen beheer doe hoef ik met niemand rekeing te houden.
      Daarom hoef ik niet zoals een groot verhuurbedrijf veel meer te tellen om het rendabel te houden. Bovendien zet ik een goede show neer want je kunt nog zo goedkoop zijn maar als je niet goed het publiek vermaakt wordt je toch niet geboekt.

Comment

@jordy, al mijn klanten tot heden zijn altijd dik tevreden geweest, dus ik denk dat dat wel in orde is ;)

@Jelle,
        Was maar een grapje hoor:P ik heb eigenlijk precies het zelfde. En het scheelt dat het bij mij niet om winst draait. Want ik heb nog geen enkele winst gezien omdat al mijn geld terug gaat in nieuwe apparatuur. Het is dan ook mijn hobby, en vind het ook niet erg :P

Comment

Originally posted by Jelle Classens View Post
          Ik ben één van de weinige in de buurt die een eigen drive in heeft met dj.
          Hmmm ik denk dat dit wel mee valt. Wij werken in de regio tilburg / eindhoven en geloof me je bent belange na niet de enigste. Er zijn er tig van. Wij zijn dan 1 van de wat grotere drive-in shows maar echt niet 1 van de weinige. Al moet ik zeggen dat het op ons formaat wel minder word met veel andere. Maar nog genoeg andere hoor ;) Tegenwoordig zit op zowat elke hoek van de straat iemand met een dj setje.

Verder zullen wij helaas weinig voor je kunnen betekenen. Zijn namelijk zelf ook erg druk. Door de weeks is het soms zelfs al een gekke huis. Ook zal onze prijs veel te hoog liggen als 175 euro al teveel is. Wij beginnen namelijk met 300 euro incl. btw en krijgen hier eigenlijk nooit klachten over dat mensen het teduur vinden.

Comment

maar dat heeft verder helemaal niets meer met de vraag van djRRRenetjuh te maken.

(mischien is het mogelijk de reacties in een niet topic zo iets als "wat kost jij?")

Comment

SLGV: ja, dat vind ik dus ook.

Maar had tot nu toe nog niet gezien dat jullie hadden gereageerd, ben helaas drukker met andere dingen.

DJ drace: je krijgt morgen even een mailtje van me!
              Last edited by DjRRRenetjuh; Friday-01-07-2011, 11:05.

Comment

Goed om te horen, ik zie hem wel verschijnen!

Comment

mag ik ook een mailtje ;)

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                    maar dat heeft verder helemaal niets meer met de vraag van djRRRenetjuh te maken.
                    Volgens mij wel. Ik wil ermee aangeven dat wij hier wel voor openstaan maar dat we waarschijnlijk te duur zijn.

Comment

Ik denk dat hij de discussie over 175 euro te duur/ en is weinig ect. bedoeld. Heb trouwens nog geen mailtje gehad, maar de dag is nog niet voorbij:P

Comment

Nog steeds niets vernomen..

Comment

Nog steeds niets vernomen..
                          Omdat het waarschijnlijk niet meer nodig is.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                            Omdat het waarschijnlijk niet meer nodig is.
                            Ik kan me heel goed voorstellen dat ook dan nog mensen in iedergeval graag iets horen. Al is het dat het niet meer nodig is. Of eventuele andere status.

Wij proberen in ieder geval wel altijd ff iets te laten weten. Ook als het helaas niet is.

Comment

als jij mij zegt dat ik de volgende dag een mailtje krijg doe je een belofte. deze ben je niet na gekomen;) maar dan weet ik dat ook weer.

Comment

als jij mij zegt dat ik de volgende dag een mailtje krijg doe je een belofte. deze ben je niet na gekomen;) maar dan weet ik dat ook weer.
                                Ja, kan hem wel nakomen maar als het geen zin heeft, kan ik net zo goed geen pm sturen.

Comment

Working...
                                X