Announcement

Collapse
No announcement yet.

Obama's inwijding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Obama's inwijding

Ik denk dat vrijwel iedereen een glimp heeft opgevangen van de inwijding van Obama als nieuwe president van de VS. Echter, er is een leuke foto gemaakt, van het hele gebeuren... met een resolutie van maarliefst 1474 megapixels. :D

De foto is hier te vinden en je kunt echt ver inzoomen.

Zo zie je onder andere leuke JBL array-kastjes die gebruikt zijn, de twee mengtafels bij de regie kun je best goed zien, je kunt zelfs snipers ontdekken als je goed kijkt en natuurlijk Mr. Obama himself. ;)

Wat vet! Ik voorzie een nieuw spel wie het eerst alle snipers heeft gevonden. Dat daar JBL hangt verbaast me niets.

Comment

Zeker vet gemaakt.

Comment

Ja hele gave foto! Kwam hem ook al tegen op een ander forum ;-) !

Het schijnt dat je ook mensen half of dubbel ziet omdat dit shot een samenvoegsel is van meerdere foto's.

Comment

Nou, het systeem er achter is dat er 600 aparte foto's gemaakt zijn. Deze zijn samengevoegd en op diverse momenten gemaakt, daarom kan het zijn dat bepaalde mensen niet helemaal correct getoond worden. ;)

Comment

Wat grappig joh, ik had hem wel scherper verwacht. Maar de originele foto's zullen wel full HD zijn. Ik heb zo snel maar 1 vrouw met 2 hoofden kunnen ontdekken, maar gelukkig was ze zowiezo al lelijk. Kan ook dat ze der echt zo uit ziet..

Oh en BTW, ik ben trouwens heel erg blij dat deze man gekozen is. Niet alleen omdat hij goeie plannen heeft, maar Amerika mag wel wat moderner worden. Ik hoop dat die minstens de helft van zijn plannen kan waarmaken. Maar ik hoop nog meer dat niet een of andere mafkees het nodig vind om zijn pistool te trekken..

Let us pray..
            Last edited by Sean; Thursday-29-01-2009, 10:42.

Comment

Vette shit:D maar snipers waar:p?

Comment

Goed zoeken, op de achtergrond staan er een paar op het gebouw. ;)

Comment

De mensen die een onthoofde vrouw willen zien moeten ff zoeken in de buurt van de mengtafeltent :p

Comment

Working...
                  X