Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD''s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CD''s

hee lui!

ik ben sinds kort begonnen met het mixen van hardstyle.
    ik doe dit met 2x reloop rmp1 en de american audio q-d6srs mixer.
    aangezien dit dus met cd's gaat moet ik maar is beginnen om me mappen met cd's te gaan vullen.

mijn vraag luid: welke cd's zijn het beste om me muziek op te branden, zodat de kwaliteit van het geluid er niet op achteruit gaat, de cd's ook op andere cd-spelers te gebruiken zijn, het mp3 formaat ondersteunt en dat de cd's niet al te duur zijn.

ik dacht zelf aan tdk of sony, of maakt het totaal niet uit wat voor cd's je gebruikt?

alvast bedankt

brody

ik gebruik cd's van Verbatim CD-R, 700MB, 52x speed, 80 min.
    Heb er momenteel 300 van liggen die ik nog moet branden.

Comment

Alle bekende merken hebben wat mij betreft cd's van goede kwaliteit.
      Wat belangrijk is: zorg voor goede bronbestanden en brand op een zo laag mogelijk snelheid met een goed programma, dan kan er weinig verkeerd gaan lijkt mij

Comment

Wij gebruiken altijd die van de ALdi, die gaan ook goed, of we halen ze bij officecentre

Comment

Hier goede ervaringen met de cd's en DVD's van Verbatim. Let wel op dat je de originele hebt, ze worden namelijk vaak nagemaakt...
          Daarnaast is het branden met een goede brander op een lage (maar ook weer niet TE lage) snelheid zeer belangrijk.

Comment

Als echte Eindhovenaar ben ik verslaaft aan echte Philips cd-r en dvd's
            deze raad ik dan ook aan(geen type of bepaalde drager, alles van philips qua schijven is goed

Comment

bedankt voor alle reacties!
              kunnen er ook prijzen bij worden gegeven met het aantal wat je haalt, zo kan ik kijken welke de mooiste prijs hebben!

Originally posted by StijnS View Post
              Hier goede ervaringen met de cd's en DVD's van Verbatim. Let wel op dat je de originele hebt, ze worden namelijk vaak nagemaakt...
              Daarnaast is het branden met een goede brander op een lage (maar ook weer niet TE lage) snelheid zeer belangrijk.
              wat is de goeie snelheid dan? en met welke programma kan je het beste branden ?

Comment

Ik brand met de nieuwste nero, maar zorg wel dat het een originele versie is. is gewoonweg altijd het beste.

Wat betreft de snelheid moet je laagste snelheid kiezen die je in het tabelletje kan kiezen, bij de nieuwste nero moet je "minimaal" kiezen.

Comment

Ah oke en waar haal je die verbatin cd's vandaan bestellen op internet?

Comment

Vast en zeker een stomme vraag, maar wat is de reden dat zo langzaam mogelijk branden beter is dan snel?

Comment

net als dat je met langzaam rijden meer ziet dan als je met 80 km/u door de bebouwde kom scheurt. hoe langzamer er wordt gebrand, hoe nauwkeuriger.

Comment

Dat is dan een bevestiging van mn vermoeden, maar ik heb wel eens een onderzoekje gezien waaruit bleek dat langzamer branden juist meer fouten maakte tijdens het branden, vandaar.

Comment

Volgens mij maakt dat helemaal niet zoveel uit. Ik zou niet topsnelheid branden, maar zeker ook niet op zijn langzaamst.

Gewoon een gemiddelde snelheid, dat is goed genoeg.

Comment

Working...
                          X