Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reparatie Reloop RMP-3 Alpha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reparatie Reloop RMP-3 Alpha

Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd merk ik dat de cue-knop van mijn Reloop RMP3 Alpha kuren begint te vertonen. Hij functioneerd wel nog, alleen dien ik veel harder op de knop te drukken, wat af en toe tijdens het mixen vrij frustrerend is.

Helaas is mijn garantie voor dit apparaat "net" verlopen. En ben ik dus op zoek naar een bedrijf die dit spul kan repareren voor een mooi prijsje. En ben ik via google uitgekomen bij http://www.djrepair.nl

Is iemand van hier toevallig bekend met dit bedrijf? Zoja, hoe zijn jullie ervaringen er mee? Alle hulp en informatie is welkom.

Alvast bedankt!

Mvg,
    ShatteredHope

Ik denk dat je link niet lang zal blijven staan, want dit mag namelijk niet.
    Je gaat toch ook niet met een brood van bakker A naar bakker B om te vragen of ze dit even willen snijden :-)

Comment

In waar woon je ergens? Zodat ik je een adres geef in de buurt, waar je woont.

Comment

Ik denk dat je link niet lang zal blijven staan, want dit mag namelijk niet.
        Je gaat toch ook niet met een brood van bakker A naar bakker B om te vragen of ze dit even willen snijden
        Vind dit niet zo erg omdat het in principe geen concurrent is.

Comment

DjRRRenetjuh; ik kom uit de omgeving van Venlo (Limburg).

Comment

Working...
          X