Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar bewaar jij jou spullen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar bewaar jij jou spullen?

Ik vraag me af waar iedereen zijn spullen bewaard. Zoals subwoofers, mixers, speakers, versterkers enz. Ik bewaar alles opgepropt in mijn schuur, die verder wel gewoon dicht is als een gewoon huis!

Leuk topic :)
    Ik bewaar ook alles in mijn schuur, uiteraard extra beveiligd ;)
    Heb zojuist de laatste stelling in elkaar gezet waarmee ik nu 2 stellingen en nog wat ruimte over heb voor mijn apparatuur.
    Ik zal morgen even wat foto's maken.

Comment

Mijn vrouw heeft een garage op 4km van ons huis, daar zet ze haar wagen in als ze moet werken omdat alle straten met meters werken en ze kan niet om het uur geld in de meter gaan steken en die garage gebruik ik ook om mijn spullen op te slaan.

Comment

Bij ons staan Mixers en lasers in huis en staan de grote dingen als speakers en statieven in een door camera's beveiligde schuur.

Comment

Aan alle (toekomstige) posters in dit topic:
          Nou niet gaan klagen als volgende week al je spulletjes weg zijn..!

Comment

alles staat in een leuke stellingkast in mijn kamer (:
            boxen staan bij een vriend van me in zn kamer.

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
              alles staat in een leuke stellingkast in mijn kamer (:
              boxen staan bij een vriend van me in zn kamer.
              Als ik mijn speakers op m'n kamer zet overleef ik het niet!

Comment

Originally posted by dj_rob View Post
                Aan alle (toekomstige) posters in dit topic:
                Nou niet gaan klagen als volgende week al je spulletjes weg zijn..!
                Haha!:D

Comment

Mijn spullen staan in een opslagschuur die ik gehuurd heb in Rotterdam (adres 3033AA 57).
                  De sleutel ligt aan het eind van het pad, naast de garagedeur onder de bloempot. Naast de voordeur rechts in de hoek hangt een alarm die in directe verbinding staat met de beveiliging. De code van dit alarm is 2282.
                  De schuur staat op een industrieterrein dus 's avonds is er bijna niemand en kunnen er onopgemerkt vrachtwagens af- en aanrijden.
                  Komend weekend heb ik helaas geen boekingen dus zal mijn enorme 30.000 euro kostende drive-in show in deze opslag moeten blijven staan.

P.S. De coordinaten zijn N 51 38.445, E 4 48.856.

Comment

alle Pa in een gedeelde loods, en alle dj equipement thuis opgesteld in woon kamer

Originally posted by JanPetersen View Post
                    Als ik mijn speakers op m'n kamer zet overleef ik het niet!
                    zolang je ze niet aan sluit!

Comment

@rob hahahaha.

ik bewaar mijn spullen gewoon in mijn apertemant..

Comment

Ik ben het wel met Rob eens. Vaak zijn via website's e.d. woonplaats gegevens, en ook vaak adresgegevens terug te vinden. Als jij vrolijk hier neer kwakt waar jij je spullen hebt staan kun je het een crimineel niet nog makkelijker maken! Ik heb mijn spullen in ieder geval ergens in een opslag staan.

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
                          alle Pa in een gedeelde loods, en alle dj equipement thuis opgesteld in woon kamer

zolang je ze niet aan sluit!
                          Ik krijg ze niet eens naar zolder gesleept, ze zijndaar echt te zwaar voor!

Comment

Toch maar slotje in verband met diefstalgevoeligheid. Het zou niet de eerste keer zijn dat een complete drive-in wordt weggepikt. ;)

Comment

Working...
                            X