Ik vraag me af waar iedereen zijn spullen bewaard. Zoals subwoofers, mixers, speakers, versterkers enz. Ik bewaar alles opgepropt in mijn schuur, die verder wel gewoon dicht is als een gewoon huis!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar bewaar jij jou spullen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn spullen staan in een opslagschuur die ik gehuurd heb in Rotterdam (adres 3033AA 57).
De sleutel ligt aan het eind van het pad, naast de garagedeur onder de bloempot. Naast de voordeur rechts in de hoek hangt een alarm die in directe verbinding staat met de beveiliging. De code van dit alarm is 2282.
De schuur staat op een industrieterrein dus 's avonds is er bijna niemand en kunnen er onopgemerkt vrachtwagens af- en aanrijden.
Komend weekend heb ik helaas geen boekingen dus zal mijn enorme 30.000 euro kostende drive-in show in deze opslag moeten blijven staan.
P.S. De coordinaten zijn N 51 38.445, E 4 48.856.
Comment
-
Ik ben het wel met Rob eens. Vaak zijn via website's e.d. woonplaats gegevens, en ook vaak adresgegevens terug te vinden. Als jij vrolijk hier neer kwakt waar jij je spullen hebt staan kun je het een crimineel niet nog makkelijker maken! Ik heb mijn spullen in ieder geval ergens in een opslag staan.
Comment
Comment