Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eerst problemen met bestelling dan met annuleren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerst problemen met bestelling dan met annuleren?

Hallo,

Ik heb onlangs op jullie site de Dr Dre Beats Studio (black) besteld. Alles ging goed en ik kreeg de verzendingsemail. De dag erna kreeg ik een email waarin stond dat er een fout was gemaakt en dat er eigenlijk GEEN Dr Dre Beats in voorraad waren. Ik vroeg dan in de live chat hoelang het zou duren voor ze binnen waren en hij zei 4 weken...Dus ik dacht ik ga hier geen 4 weken wachten. Ik zoek op een andere site en er blijkt nog 1 op voorraad te zijn op die site die gereserveerd werd voor mij, dus ik wou de bestelling op deze site annuleren. Ik vraag dit in de livechat en geef mijn rekeningnummer en dan zegt hij "Over enkele dagen hebt u het terug". 1 dag later krijg ik plots in mijn brievenbus een doos met een pakbon ofzoiets erin. Daar stond op:

Artikelnr. Omschrijving Locatie Geleverd Naleveren

Referentie :Ordernr.shop: XXXXXX - NIET AKKOORD MET DEELLEVERING -V
    EL-69999 Monster Beats Dr.Dre Studio XXXXXX 1.00 (Doorkrapt en bijgeschreven 0) 0,00 (doorkrapt en bijgeschreven 1)

BA-CADEAUBON5 Bax Cadeabon 5 procent XXXXXX 1.00 0.00

Dus ik dacht dat ik toch mijn bestelling had geannuleerd maar ik geloof dat "1" ja betekent en "0" neen betekent? En er staat dus dat mijn koptelefoon nog nageleverd word..?

Dit is vrij vervelend dat ik mijn geld nog niet terugheb aangezien ik ze anders al kon bestellen op de andere site. Wanneer word dit opgelost?

Ik zou morgen even bellen met de helpdesk. Daar kunnen ze het waarschijnlijk zo zeggen.

Comment

Bellen is beter dan Chatten. Ik denk dat je dan ook meer invloed hebt op mensen dan via "tekst op een beeldscherm" om het extreem te maken makkelijker word weggeklikt, dan een telefoongesprek word afgekapt.

Comment

Referentie :Ordernr.shop: XXXXXX - NIET AKKOORD MET DEELLEVERING -V
        EL-69999 Monster Beats Dr.Dre Studio XXXXXX 1.00 (Doorkrapt en bijgeschreven 0) 0,00 (doorkrapt en bijgeschreven 1)
        Dat betekent dat er een voorraadcorrectie is geweest, waardoor je andere spullen wel uitgeleverd zijn en de hoofdtelefoon niet (omdat die er gewoonweg niet lag).
        Dan klopt de pakbon dus wel, omdat er 0.00 zijn uitgeleverd (geleverd) en er 1.00 in backorder (nageleverd) komt te staan.

Máár, je hebt aangegeven dat je de bestelling wilt annuleren. Dat kan natuurlijk, dus dan wordt er een losse creditnota aangemaakt waarbij je hoofdtelefoon gemind wordt en uit de backorderlijst gehaald wordt (zodat we je niet meer hoeven te informeren over de leverdatum :)). Dus, je zult nog een factuur en pakbon krijgen waarbij er -1.00 wordt gefactureerd en -1.00 wordt uitgeleverd. Aan de hand van je naam en rekeningnummer wordt je geld dan teruggestort, kan enkele dagen duren.

Bellen is beter dan Chatten. Ik denk dat je dan ook meer invloed hebt op mensen dan via "tekst op een beeldscherm" om het extreem te maken makkelijker word weggeklikt, dan een telefoongesprek word afgekapt.
        Hier zit geen verschil in hoor. Helpen is helpen, of dat nu telefoon of chat is. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Dat betekent dat er een voorraadcorrectie is geweest, waardoor je andere spullen wel uitgeleverd zijn en de hoofdtelefoon niet (omdat die er gewoonweg niet lag).
          Dan klopt de pakbon dus wel, omdat er 0.00 zijn uitgeleverd (geleverd) en er 1.00 in backorder (nageleverd) komt te staan.

Máár, je hebt aangegeven dat je de bestelling wilt annuleren. Dat kan natuurlijk, dus dan wordt er een losse creditnota aangemaakt waarbij je hoofdtelefoon gemind wordt en uit de backorderlijst gehaald wordt (zodat we je niet meer hoeven te informeren over de leverdatum :)). Dus, je zult nog een factuur en pakbon krijgen waarbij er -1.00 wordt gefactureerd en -1.00 wordt uitgeleverd. Aan de hand van je naam en rekeningnummer wordt je geld dan teruggestort, kan enkele dagen duren.

Hier zit geen verschil in hoor. Helpen is helpen, of dat nu telefoon of chat is. ;)

Hoeveel is 'enkele dagen'? Ik wil niet vervelend doen maar ik heb het sinds woensdag al aangevraagt om te annuleren.. Anders had ik mijn koptelefoon al lang gehad..

Comment

Aan de hand van je forumgegevens heb ik een en ander even opgezocht in het systeem. 01-12-2011 is de credit 's avonds aangemaakt en is deze doorgestuurd om je geld teruggestort te laten worden.

Ik zal navragen voor je of het mogelijk is de procedure iets te versnellen.

Comment

Net even contact gehad met een collega, die meldde mij dat gisteren alle credits overgemaakt zijn, duurt gemiddeld 3 tot 4 dagen tot het geld op de rekening van Belgische klanten staat.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Net even contact gehad met een collega, die meldde mij dat gisteren alle credits overgemaakt zijn, duurt gemiddeld 3 tot 4 dagen tot het geld op de rekening van Belgische klanten staat.
                Dus dat wil zeggen dat ik het maandag terug heb?

Comment

Dat zou mogelijk kunnen zijn, maar kan ik uiteraard niet garanderen.

Comment

Ok dan, maar tis goed om te weten dat ik het toch binnekort terugkrijg.

Bedankt voor de hulp!

Comment

Working...
                    X