Hallo,
Ik heb onlangs op jullie site de Dr Dre Beats Studio (black) besteld. Alles ging goed en ik kreeg de verzendingsemail. De dag erna kreeg ik een email waarin stond dat er een fout was gemaakt en dat er eigenlijk GEEN Dr Dre Beats in voorraad waren. Ik vroeg dan in de live chat hoelang het zou duren voor ze binnen waren en hij zei 4 weken...Dus ik dacht ik ga hier geen 4 weken wachten. Ik zoek op een andere site en er blijkt nog 1 op voorraad te zijn op die site die gereserveerd werd voor mij, dus ik wou de bestelling op deze site annuleren. Ik vraag dit in de livechat en geef mijn rekeningnummer en dan zegt hij "Over enkele dagen hebt u het terug". 1 dag later krijg ik plots in mijn brievenbus een doos met een pakbon ofzoiets erin. Daar stond op:
Artikelnr. Omschrijving Locatie Geleverd Naleveren
Referentie :Ordernr.shop: XXXXXX - NIET AKKOORD MET DEELLEVERING -V
EL-69999 Monster Beats Dr.Dre Studio XXXXXX 1.00 (Doorkrapt en bijgeschreven 0) 0,00 (doorkrapt en bijgeschreven 1)
BA-CADEAUBON5 Bax Cadeabon 5 procent XXXXXX 1.00 0.00
Dus ik dacht dat ik toch mijn bestelling had geannuleerd maar ik geloof dat "1" ja betekent en "0" neen betekent? En er staat dus dat mijn koptelefoon nog nageleverd word..?
Dit is vrij vervelend dat ik mijn geld nog niet terugheb aangezien ik ze anders al kon bestellen op de andere site. Wanneer word dit opgelost?
Ik heb onlangs op jullie site de Dr Dre Beats Studio (black) besteld. Alles ging goed en ik kreeg de verzendingsemail. De dag erna kreeg ik een email waarin stond dat er een fout was gemaakt en dat er eigenlijk GEEN Dr Dre Beats in voorraad waren. Ik vroeg dan in de live chat hoelang het zou duren voor ze binnen waren en hij zei 4 weken...Dus ik dacht ik ga hier geen 4 weken wachten. Ik zoek op een andere site en er blijkt nog 1 op voorraad te zijn op die site die gereserveerd werd voor mij, dus ik wou de bestelling op deze site annuleren. Ik vraag dit in de livechat en geef mijn rekeningnummer en dan zegt hij "Over enkele dagen hebt u het terug". 1 dag later krijg ik plots in mijn brievenbus een doos met een pakbon ofzoiets erin. Daar stond op:
Artikelnr. Omschrijving Locatie Geleverd Naleveren
Referentie :Ordernr.shop: XXXXXX - NIET AKKOORD MET DEELLEVERING -V
EL-69999 Monster Beats Dr.Dre Studio XXXXXX 1.00 (Doorkrapt en bijgeschreven 0) 0,00 (doorkrapt en bijgeschreven 1)
BA-CADEAUBON5 Bax Cadeabon 5 procent XXXXXX 1.00 0.00
Dus ik dacht dat ik toch mijn bestelling had geannuleerd maar ik geloof dat "1" ja betekent en "0" neen betekent? En er staat dus dat mijn koptelefoon nog nageleverd word..?
Dit is vrij vervelend dat ik mijn geld nog niet terugheb aangezien ik ze anders al kon bestellen op de andere site. Wanneer word dit opgelost?
Comment