Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cadeau bon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cadeau bon

Hallo,

Ik heb nog cadeau bonnen thuis van bax, maar moet ik dit in een keer uitgeven of blijft de rest er gewoon opstaan ?? Ik heb een bon van 10 euro maar ik wil iets kopen van 6 euro ?

Gr. Dennis

Je kan de bon maar 1 keer uitbesteden. Dus moet je bijv. iets uitzoeken van 4 euro, zodat je alsnog op die 10 euro uitkomt.

Comment

14 cent

Ik wou nu gaan bestellen mee een cadeaubon van tien euro. Ik hou nu 14 cent over dat vind ik niet erg dus laat maar zitten. Maar dat gaat dus niet mijn wordt nu verplicht iets te kopen wat ik niet nodig heb en dat voor 14 cent wat ik niet nodig heb, erg jammer dit. :sad:

Comment

let je wel op dat er ook nog verzendkosten bij komen....

Comment

Zitten er al bij

Comment

Meestal zijn die cadeaubonnen ook niet gebruikt om exact dat bedrag te kopen. Denk dat er meestal voor (veel) meer wordt gekocht en dat dan een gedeelte via die cadeaubon gaat.

Via de webshop kan he waarschijnlijk niet (omdat het systeem dit nog niet kan verwerken) maar neem even contact op met de helpdesk, zij kunnen het wellicht wel zo regeln dat je gewoon alles met de cadeaubon kan betalen

Comment

Persoonlijk zou dit mijn oplossing zijn: http://www.bax-shop.nl/truss-accesso...t-details.html
              Of iets in die richting. Of voor 30 cent meer kun je nog even leuk bladeren ook:
              Op zoek naar Reloop producten? Bestel bij Bax Music met 60 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Comment

Neem voor dit soort gevallen even contact op met de helpdesk, is de snelste manier om wat te kunnen regelen. ;)

Comment

Ik heb het nu zonder cadeau bonnen gedaan ik ga ze gebruiken bij een grotere bestelling

Comment

Ik heb ook een raar geval gehad met drie BAX cadeaubonnen. Ik kreeg laatst drie cadeaubonnen van €10,-. Ik heb die gisteren alledrie gebruikt bij een bestelling. Maar ik had niet door dat ik drie keer dezelfde code zat in te typen. Dus heb ik één cadeaubon DRIE keer gebruikt! Kan iemand mij vertellen hoe dit precies is gebeurd??

Comment

Nogmaals, voor cadeaubonnen en soortgelijke zaken, neem even contact op met de helpdesk.

Comment

Working...
                      X