Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foto's knippen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's knippen

Ik ben bijna klaar met mijn site. Maar ik wil de foto's er leuk op hebben staan. Dus niet dat je om bv. een speaker nog een vierkant wit vlak hebt. Want dit oogt niet mooi. Het moet op MAC draaien, want ik heb geen windows!

photoshop.....

Comment

Of een alternatief voor photoshop en gratis is GIMP

Comment

Originally posted by Mol View Post
        Of een alternatief voor photoshop en gratis is GIMP
        Photoshop is ook gratis,
        ligt er maar precies aan waar je hem vandaan haalt!

Comment

CDJ-2000 is ook gratis, licht er maar aan waar je hem vandaan haalt... euh jat.

Gaan we dus niet doen he, en al zeker niet adviseren.
          Als je niks wilt betalen voor foto's te bewerken prima, zat alternatieven.
          Maar (adviseren om) software voor professioneel gebruik te stelen / downloaden, nee dat kan niet de bedoeling zijn.

Verder zijn de adobe producten voor enkel bijknippen van fotos wel iets overdreven, maar als je meer wilt wel ideaal en zon beetje de standaard.

Heb je geen iphoto op je mac staan daar kan ook al vrij veel mee?

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
            Photoshop is ook gratis,
            ligt er maar precies aan waar je hem vandaan haalt!
            Dit noemt men stelen, jatten, pikken en ik hou het graag legaal ;)
            Als een ander graag steelt dan doet ie maar, en ik zou al beschaamd zijn om dit te posten op een openbaar forum.

Ik heb photoshop al 10 jaar in mijn bezit en toen netjes aangekocht voor een kleine 1000 euro.
            Wil je het gratis download dan GIMP, is bijna hetzelfde maar met minder mogelijkheden, maar iemand die het programma niet kent zal de mogelijkheden niet missen want geloof me voor je het programma kent zit je al een paar jaar verder.

@ Jan, als je wil dan wil ik het ook wel voor je doen (gratis) dan stuur je mij de foto's en ik bewerk ze wel.
            Last edited by Mol; Saturday-10-12-2011, 16:23.

Comment

Originally posted by Mol View Post
              Dit noemt men stelen, jatten, pikken en ik hou het graag legaal ;)
              Mee eens!!

Bedankt het is gelukt met de photoshop. Allen bedankt voor reactie!

Comment

Working...
              X