Announcement

Collapse
No announcement yet.

eurolite en ontmitronic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eurolite en ontmitronic

Beste forum leden,

Werken eurolite en ontmitronic soms samen?

Ik heb namelijk een multi kabel bestelt van Eurolite (redelijk merk) en krijg ik er één thuis van ontmitronic. Wat in mijn ogen erg goedkoop is en het kwaliteit ook slecht van is.

Kan iemand mij uitleg geven?
    Gaat om DIT product.

Hallo walter,

Ik denk inderdaad dat Eurolite en onmitronic samenwerken en dat deze haspel daar een bewijs van is. Bedrijf waar ik voor werk gebruikt deze haspel ook en toen wij deze in de zomervakantie hebben getest bleek hij nog helemaal in orde te zijn dus over de kwaliteit hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

Joeri

Comment

Vergelijk dan ook nooit twee merken met elkaar, maar vergelijk 2 producten.
      Van DAP en Showtec wordt ook vanalles geroepen, ondanks dat deze ook kwalitatief heel goede producten hebben.
      Ooit al eens de PAS kastjes van Omnitronic gehoord? Dat is ook absoluut geen rommel.
      En het feit blijft dat 80% van de merken bij dezelfde chinees hun materiaal bestellen en er dan hun eigen merk op plakken ;-)

Comment

Waarschijnlijk had de BAX geen EuroLite meer op voorraad. En leverden ze hetzelfde product met dezelfde specificaties maar een ander merk!

Comment

Je zou natuurlijk voor de duidelijkheid een belletje kunnen doen naar de helpdesk, misschien kunnen hen dit ophelderen, en eventueel omwisselen mocht dit een fout zijn.

Comment

Als je een euro-lite koopt, dan moet je gewoon een eurolite krijgen. Ook al werken ze samen. Oke als het precies hetzelfde product is en je vindt het geen probleem, waarom niet. Maar als het iets anders is of je gewoon per se geen omnitronic wilt. dan zou ik even contact op nemen met de helpdesk.

Midas is ook eigendom van berhinger. Maar als ik een mixer van die eerste bestel en ik krijg een van die tweede dan ben ik echt niet blij.

Comment

Nee inderdaad, en anders hadden ze er een juiste foto bij moeten zetten. Hij zit er ook anders uit namelijk. Ik ga eens een mailtje doen. Normaal leg je minder neer voor Omnitroic dan b.v. een DAP. En deze was toch echt duurder....

We gaan het zien. Bedankt voor de info overigens.

Comment

Waarschijnlijk had de BAX geen EuroLite meer op voorraad. En leverden ze hetzelfde product met dezelfde specificaties maar een ander merk!
                Hoop geroep, maarr....

Eurolite en Omnitronic, dat is inderdaad een pot nat als het om bekabeling aankomt. Omnitronic is er voor geluidsgerelateerde zaken, Eurolite voor verlichtingsgerelateerde zaken. Verder heb je ook nog de pro-variant voor licht, die heet Futurelight. En je hebt nog de pro-variant van Omnitronic, die heet PSSL even uit mijn hoofd.

Omnitronic en Eurolite komen verder van dezelfde leverancier af.

Daarnaast verneem ik graag je werkelijke ervaringen met beide merken en de specifieke producten die je in handen hebt gehad, want persoonlijk heb ik met beiden nog geen problemen gehad.

Comment

Ik heb toch redelijk vaak bij Omnitroic gehad dat gewoon pluggen van xlr's afbreken ect. En aangezien ik ook wat eurolite materiaal heb, en daar over te spreken ben vindt ik er zeker wel een verschil inzitten.

Deze multi hou ik gewoon lekker, maar je zou toch bij de beschrijving dan de juiste foto kunnen neerzetten (of deze foto wijkt af).

Comment

Producttekst aangepast, is getransformeerd naar Omnitronic.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Eurolite en Omnitronic, dat is inderdaad een pot nat als het om bekabeling aankomt. Omnitronic is er voor geluidsgerelateerde zaken, Eurolite voor verlichtingsgerelateerde zaken. Verder heb je ook nog de pro-variant voor licht, die heet Futurelight. En je hebt nog de pro-variant van Omnitronic, die heet PSSL even uit mijn hoofd.
                      Net zoals Briteq de pro-variant van JB is en Elation pro de pro-variant van ADJ ;)

Comment

Working...
                      X