weet iemand of er een gsm is met een goed geluid en diepe bassen voor als ik naar mijn muziek luister budget rond de 300 euro :D:D:D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dj gsm
Collapse
X
-
GSM, goed geluid... bestaat niet. Uit een product dat je in je jaszak mee kunt nemen kun je nooit een diepe bass krijgen.
Ik zou inderdaad iets van een degelijke hoofdtelefoon of in-ears nemen met een leuke GSM.
En als je ongeveer 30.600 dollar wilt besteden, neem je een iPhone met een Behringer iNuke Boom. Is niet te tillen, lomp groot en vooral gestoord, maar daar krijg je wel die dikke bass uit. :)
Comment
-
Hahaha
Ik denk alleen niet dat wat rick en slgv voorstellen de oplossingen zullen zijn, werken wel ;).
Wat ik zou doen is een goede mp3 speler kopen. Een gsm is om mee te bellen niet om muziek mee te luisteren. Als je dit wel gaat doen is je accu meestal ook snel een afgeschreven zaak.
Dus koop een leuke mp3 speler ( sony maakt geluids technisch heel goede ). Neem hierbij een lekker setje in-ears. Zo heb ik de shure se-420. Dit samen met de sony NWZ-A844 mp3 speler.
Kost wat meer maar voor draagbaar geluid is het echt fenominaal. Klinkt echt super lekker. Zowel de bass klinkt meer dan lekker. Maar ook als je de muziek wat harder zet is het niet zo dat je eigenlijk alleen nog maar wat gehoem hoort maar ook het mid en hoog klinken dan nog echt heerlijk helder.
Ik heb zelf een htc sensation en zelfs deze is nu niet echt om over naar huis te schrijven maargoed daar is het dan ook niet voor gemaakt.
Dus gewoon een mp3 speler kopen die bij je budget past. Daarna even kijken of de standaard oortjes je al bevallen ( duurdere hebben meestal al wel aardige dopjes ). Zo niet gewoon gaan kijken of je dopjes of een hoofdtelefoon kunt vinden die wel aan je budget en wensen voldoet.
Comment
Comment