Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop chat...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bax-shop chat...

    Hallo forumleden,

    Dit wordt een kort topic, maar ik zou graag willen weten waar de chat van de bax-site is gebleven?

    Lars

  • #2
    weg, er werd niet optimaal gebruik van gemaakt

    Comment


    • #3
      Rick heeft gezegt dat die nog ergens bestond.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rio View Post
        Rick heeft gezegt dat die nog ergens bestond.
        ow sorry voor mijn post dan

        Comment


        • #5
          Waarom sorry :-)?

          Hij is moeilijk te vinden, maar als je een vraag stelt via "Veel gestelde vragen" krijg je daaronder:

          "Is uw vraag beantwoord?
          Stel opnieuw of vraag het onze helpdesk".

          Directe link is : http://messenger.providesupport.com/.../bax-shop.html

          Comment


          • #6
            Dat is wel heel ver weg:P ik snap het op zich wel, dan krijgen ze wat meer vragen waar ze iets aan hebben.

            Comment


            • #7
              idd, nu kijken mensen eerst of er al een antwoord op de vraag is... en anders maken ze alsnog nog gebruik van de helpdesk...

              Comment


              • #8
                Jup, slimme oplossing! Eerst zelf nadenken/even zoeken scheelt al een hoop vragen..

                Comment


                • #9
                  Post van Rick uit een ander topic:

                  Originally posted by Rick View Post
                  We hebben tegenwoordig een FAQ, die we aan de hand van een geavanceerd zoeksysteem (en diverse zoekresultaten) gaan uitbreiden en optimaliseren. Op die manier willen we onze klanten zo vlug mogelijk de juiste informatie tonen waar ze naar op zoek zijn, zonder dat ze complete mails hoeven te tikken, een chat hoeven op te starten of te hoeven bellen.

                  Dit geldt voornamelijk voor de standaard vragen en hiermee kunnen klanten ook buiten onze openingstijden een antwoord krijgen op hun vraag.

                  We willen klanten dus graag eerst naar de FAQ sturen om hun vraag zo snel mogelijk en volledig mogelijk te kunnen beantwoorden, indien dat niet het resultaat geeft dat ze zoeken kunnen ze via één van onze communicatiemiddelen met ons contact opnemen. Probeer het maar eens uit. :)
                  Kan hier mooi een slotje op :).

                  Comment

                  Working...
                  X